tjalex

Alla inlägg under september 2011

Av alexandra wiker - 10 september 2011 15:52



Startar morgonen med att lyssna på denna! Åh tröttnar aldrig. Så himla BRA 

Igår var jag iallafall ute med Andreas, Erik, Patrik, Nicklas, Hannah, Jimmy, Hanna, Flood, Fredholm och Malin. Riktigt roligt var det, vi mest bara drönade runt... Men det är faktiskt också kul! Haha idag ska jag till träffen, ska duscha och fixa mig och sånt snart sen dra ner dit tror jag. Alltid roligt  
Usch vet inte hur jobbigt det var att gå hem igår... Iskallt och mörkt också, haha idag tar vi med vinterjackan ut  
Hörs sen eller något! PUSS  


är det lugnt om jag kallar dig baby? för alla dessa namn gör mig crazy... 
 

 
  

Av alexandra wiker - 9 september 2011 18:44

Sitting here in the boring room.....     

Sitter och väntar i mitt tråkiga rum atm, yes. Riktigt rååligt är det! Haha. Blir iallafall hämtad snart av Andreas, Erik, Hanna och Malin tror jag. Också drar vi UT!
Blir säkert bra det    

      Såhär roligt har jag just nu...    

Av alexandra wiker - 7 september 2011 10:39

Tredje dagen hemma nu, jag är ju fortfarande lite sjuk och hade väldigt ont i huvudet när jag vaknade imorse faktiskt... Men skolan är verkligen tråkig, hatar att sitta vid en dator och jobba hela tiden och lämna in uppgifter över internet, IT REALLY SUCKS. 
Muntrar iallafall upp mig själv lite med låten Weak (y)
Så jävla bra kan lyssna på den förevigt...  

   

Av alexandra wiker - 6 september 2011 21:19

Sassa Bodensjö – Weak
Sassa Bodensjö – Weak 
Sassa Bodensjö – Weak 


Så jävla RÅBRA. Älskar denna låten
Grym är hon, var med i idol förra året. Åkte ut alldelles för tidigt dock.. 

Av alexandra wiker - 6 september 2011 18:30

Ja vad tycker ni om idol då? har ni någon favorit än?  


Programmet startade ju i söndags men det har ändå varit endel riktigt bra med, några som jag verkligen gillar är dom här!   Någon jag verkligen inte gillar är Oleg, fattar inte hur dom kunde skicka vidare honom... Haha shit han kommer säkert vinna, eller vad tror ni?  


Roshana%20Hosseini%20-%20Nobodys%20perfect


Tony%20Weseth%20-%20You%20give%20me%20something
Andr%C3%A9%20Zuniga-Asplund%20-%20Fr%C3%A5n%20och%20med%20DuMoa%20Lignell%20-%20When%20I%20held%20ya 

Av alexandra wiker - 6 september 2011 18:28

Har ett paket som väntar på mig på posten, får se när jag ska hämta det  
Det innehåller iallafall en tunika, en cardigan och en jacka!

Hittade bara bild på tunikan och cardiganen   

   

 

Av alexandra wiker - 6 september 2011 18:15

Denna helg var det Oxhälja i Filipstad, som är en stor marknad. Var där på lördagen och köpte mig en tröja,bh+trosor och en väska. Har inte orkat tagit kort på det än 
På kvällen blev det att dra till träffen, även fast man typ var sjuk haha. Roligt var det iallafall, kom hem runt 4 tiden tror jag... Vet inte hur trött jag var, typiskt mig att komma hem sent nu för tiden *suck*   Eftersom jag var ute länge på lördagen så blev jag ju självklart sjuk så har varit hemma från skolan igår och idag. Varit rätt skönt ändå men vet hur j*vla mycket jag har att ta ikapp nu... Blä. 
Just nu sitter jag och lyssnar på Rihanna! Så jävla grym är hon. Typ bääääääääst, hihi.

Väldigt bra låtar med henne är -
Rihanna – Raining Men
Rihanna – Man Down
Rihanna – Love The Way You Lie (Part II) 

Rihanna – Rehab



 
Waiting on tha bus i fredags...

Av alexandra wiker - 6 september 2011 17:45

Vilken söt liten mamma jag har som kommer hem med en ny rosa plattång till mig! Ååh vet inte hur längesen det var jag hade en normalstor plattång. Har ju fått plattat håret med en såndär mini på 1dm...


Jaja, Tack så jätte mycket iallafall mammsen!  


   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards