tjalex

Alla inlägg under september 2011

Av alexandra wiker - 15 september 2011 18:29

Hejsan!
Idag var första dagen på min nya skola&linje, +gymnasiet heter det. Går linjen ''stylist'' och det innebär ungefär att ta hand om sig själv, hår/hud/naglar/smink osv. Verkar jätteroligt än så länge faktiskt! Och redan nästa vecka börjar vi med dom två helpraktiska dagarna vi har varje vecka. Ska bli superduperkul  
Får en dator nästa vecka också tror jag, en MAC! Åååååh, längtar hihih.
Vi får den ju gratis också om vi går ur skolan med godkänt i alla ämnen.     
Och på fredagar har jag en lektion som är idrott. Haha har ju gjort klart matten och på fredagar har vi först dubbelt mattepass, lunch sen idrott. Börja 13.15 varje fredag är väl helt okej ändå för att bara ha idrott. Hihihihih!

Hmmmmmm nu ska jag kolla på film eller ut och övningsköra kanske? Märks väl.
PUSS   


Roligt att jag ramlade påväg till bussen som jag stressade till med Malin&Hannah..
 
      
 

Av alexandra wiker - 13 september 2011 19:46

     

Av alexandra wiker - 13 september 2011 19:00

Dagens humör: Glad innan jag kom hem av någon anledning!
Dagens mående: Rätt bra, dock ont i huvudet och mår lite illa nu 
Dagens borde: Städa rummet.. Arbete från skolan..
Dagens frisyr: Uppsatt med keps
Dagens smink: Det vanliga typ - foundation, ögonskuga, rouge, mascara
Dagens klädsel: Ljusa jeans, mörkblå ''farfar''tröja, halsduk, skinnjacka, blommiga skor + kepsen (y)       
Dagens planer: Ta det lugnt, kolla idol. Kolla någon film? 
Dagens materiella vill ha: SKOR! Boots med nitar eller något liknande 
   
Dagens fundering: Linjebyte + Skolbyte! 
Dagens beroende: Musik och mobilen.
Dagens tråkigaste: Skolan.....
Dagens längtan: Kolla på film, sova! 
Dagens superlängtan: Dig.
Dagens tidning: No one

   

Av alexandra wiker - 13 september 2011 18:31

Ah, i brist på annat att göra så slänger jag nog på en film fram tills idol. 
Funderar på The notebook (hihih), Never back down, Black swan eller att kolla några avsnitt av One tree hill!   Märks väl vad det blir... Blev på jävligt dåligt humör helt plötsligt, vet inte varför. Fan va stört..

  Hehe glad chey   

Av alexandra wiker - 13 september 2011 18:23


Var väldigt äckligt väder ute idag, blåste och regna..
*SUCK*
Därför kan det vara mys att ha gosiga kläder på sig       

Av alexandra wiker - 13 september 2011 17:25

Hehe var ute och övningskörde idag också, känner att det bara går framåt! 
Var iallafall i skolan idag..( ååh ovanligt) haha och har tänkt lite och sånt och har bestämt mig för att byta skola och linje helt. Trivs inte här jag går, gillar klassen men det är självaste programmet i sig och skolan som gör att jag inte vill vara kvar. Ska därför byta till +gymnasiet och gå något i stil med stil,hälsa,image typ. Ska prata mera med syon och rektor osv... Får hoppas på att det blir bättre!
Orkar inte byta mera snart, haha.

Nu sitter jag här, lyssnar på Kapten Röd - Saknade vänner. Bra låt det.
Tänkte närsomhelst fråga när mamma ska hämta syrran så kanske mami kan skjutsa mig till träffen. Känns som det var längesen jag var där men var ju faktiskt där i Lördags.. Haha cepe jag är!
Aja, vi höööres sen eller något. Puss  


On my way homee
  Hahahaha invalid tumme! X''D Aja lånade denna boken i skolan, ska läsa den på engelskan. Alltså är det en bok på engelska, får se hur det går     

  

Av alexandra wiker - 12 september 2011 23:38

Var och övningskörde förut ute i regnet med mami, jätteroligt som vanligt! Haha älskar att köra bil. Känner mig så himla vuxen   Dock skrattade jag och mamma väldigt mycket åt dom FÅ misstagen jag gjorde. Hihi
Är inte riktigt van så jag kan köra helt ute i trafiken än, men det dröjer inte länge! Ska bara öva lite mer på lite småsaker.
Vill ju inte komma ut som bambi på hal is i trafiken precis!   
Men ni får sova så gott, puss på er allihopa!    


  Häänii och jag på Valborg     

Av alexandra wiker - 12 september 2011 18:05

 

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards