tjalex

Alla inlägg under september 2011

Av alexandra wiker - 26 september 2011 19:53

Målade klart dom väggarna jag började igår jämt nyss, vet inte hur skönt det känns att det är gjort! Läääängtar tills hela rummet är klart!!! IIHHH  


Haha jaja, idag i skolan iallafall hade vi skolfoto. Det var riktigt kul faktiskt men bilderna blev ju inte särskilt bra. Fotografen tog fan dom enskilda bilderna från knäna och upp till huvudet. Man bara jaha, okej helkroppsbild typ...! *klaga mera alex*

Efter när vi slutat skolan drog jag, Hannah och Malin till donken, thihih. Fett med fett!
Åt en cheeze och en äppelpaj. Vet inte hur gott äppelpaj är egentligen? Fast är väldigt mätt nu så kändes väldigt fel att skriva hur gott det var för jag känner inte för att äta en just nu...*ANTECKNA GÄRNA *  Haha cp jag är.....
Vet inte vad jag ska göra nu, har jävligt tråkigt! Och pappa är ute på taket och bonkar.. Vatten rinner in i huset igen (y), inte bra att bo i ett hus utan tak!!!

   
Haha, Älskar dessa tjejer jag!      

Av alexandra wiker - 25 september 2011 20:25

Orkade inte städa + måla klart HELA rummet idag, men ungefär hälften är klart. Känns rätt skönt att komma igång med detta nu!   Trött som få är jag också haha det är ju fan jobbigt att måla...

Vet inte hur cp jag kände mig förut heller när jag sa tapeta istället för tapetsera... 
Bra där alex   

Hmmm.. Sitter förövrigt i min säng och väntar på att tvätten ska vara klar så jag kan hänga upp lite, är väl inte så långt tid kvar hoppas jag. Efter det så ska jag sova!!!
Och imorgon är det skola och skolfoto... Känner på mig att det inte kommer att sluta bra hahaha.
Nej nu säger jag godnatt också! Sov gott, PUSS&KRAMIS
 

Av alexandra wiker - 25 september 2011 12:09

Söndagen började bra med nybakade scones och mjölk, MUMS! Har hunnit kolla på filmen The Lincon Lawyer eller hur det stavas också. Bra film faktiskt!
Och nu ska jag städa mitt rum + måla också! Ska hinna med så mycket som möjligt idag. Hoppas på att det blir bra också. Nu ska jag städa ihjäl mig, pussssss!

 


  

Av alexandra wiker - 24 september 2011 19:53

Varit hela dagen hemma hos mormor och firat henne! Fick massa mat och tårta, rullar fram nu...  
Sen alldeles strax ska jag dra ut med Hanna tror jag, blir råååligt! Vet inte vad vi ska göra ute men? Hmm, märks väl vad som händer...flippflopp.
Åt skagentoast förut, riktigt gött är det! Gjorde ju skagenröran själv också.
Hihi duktig jag är då *eller inte* 

Jajaaaaa, puss!  
      

Av alexandra wiker - 24 september 2011 10:44

Godmorgoooon  
Vaknade för någon timme sen och ska snart duscha sen åka och fira min mormor som fyller år idag! Blir bjuden på mat därborta också, kommer bli väldigt gott. Mormor lagar alltid god mat så. Hihih. Ikväll iallafall ska jag nog dra ut tror jag, var hemma igår för orkade inte dra ut. Haha var verkligen helt slut efter idrottslektionen på Friskis&Svettis. Tja träningsvärk idag! Men kul som fan var det och hela klassen skrattade hela tiden. På lektionen dansade vi typ till olika låtar och sånt, really fun 
Men nu ska jag nog dra och duscha iallafall! Puss & Vi hörs senare. 
Grattis på lilla mormor  

  You are one in a Million  

Av alexandra wiker - 22 september 2011 20:33

Sitter och bloggar från min fina macbook just nu, Love it! 
Tänkte iallafall typ sova nu? Öh, tror jag slagit i huvudet eller något..
Har ju ändå liksom sovmorgon imorgon, min första och enda lektion börjar 13.30 Haha känns verkligen värt att åka till skolan för att ha idrott och sen åka hem igen! Jaja jag ska iallafall få godkänt i ALLA ämnen så att jag får denna dator gratis. Thihih.
Men godnatt då, haha. Vi hörs väl imorgon eller senare någon dag.
Puss&Kram 

Osminkad och dretsnyggfan! Haha eller? 
         
Aja man ska väl bjuda på sig själv ibland? Vet inte hur snygg jag och syrran är på dom här bilderna, Haha vet heller inte hur jävla mycket vi skratta förut!!!!!  
  

Av alexandra wiker - 22 september 2011 20:01

   
3 in 1 Concealer.
      
Cykelbyxor typ? Att ha idrott i såklart. Mycket bekvämare än shorts eller mjukisbyxor, enligt mig.. 

En mysig stickad tröja! Vet inte vart jag ska hitta någon som är perfekt men hoppas på att hitta en. Ska ju till Stockholm snart och då kanske jag hittar någon där? Får hoppas det iallafall!   

Av alexandra wiker - 22 september 2011 19:45

Detta är då lite bilder från bryn och fransfärgningen, tog inte så många bilder eftersom man var tvungen att koncentrera sig endel för det var ju ändå första gången man gjorde det på någon, haha! Men här är några bilder iallafall.
Den första bilden är på Hannah när jag håller på att färga hennes fransar 
Sen är det mitt ena öga efteråt, helt utan smink.
Jag tycker iallafall att det blev väldigt bra!  
Inte världens bästa bilder heller för den delen, men dom duger ju.

Är sjukt spänd inför vad vi ska göra nästa vecka! Blir säkert något roligt, det första vi håller på med nu är ju smink och sånt. Sen kommer vi gå över till hårstyling osv. Kommer bli så kul!!!   



 Haha Hannah var så söt när jag färgade hennes ögonfransar!    

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards