tjalex

Alla inlägg under september 2011

Av alexandra wiker - 22 september 2011 18:59

Idag i skolan fick jag min alldelles egna MACBOOK! Ååh, älskar den   
Blir så mycket lättare att jobba i skolan nu. Hihi
Igår och idag färgade vi ögonbryn och fransar. Det var väldigt kul eftersom det var första gången jag färgade och själv fick färgat. Resultatet blev jättefint på alla i min klass tycker jag! Man såg skillnaden och man behöver knappt gå med mascara nu.
Så jävla niiiiiice  Ska lägga upp bilder strax tänkte jag, har inga före och efterbilder tyvärr. Skulle tagit det... Men det får bli nästa gång vi färgar! 

Var med Hannah igår hela dagen också ungefär, råååligt! Vi åkte hem till henne sen tog vi bussen tillbaka till stan bara för att köpa en skagenrörebaugette, haha!
FETA VI, men så jävla rågod är den  Provade skor gjorde vi också, haha jävlar kändes som jag blev 2 meter. Så synd att man är lång och inte kan gå runt i klackskor för man blir så lååååång...
Blää, ibland önskar man verkligen att man var någon decimeter kortare.
Klackskor är så himla fint! När jag blir äldre kommer jag definitivt ha klackskor, orka bry sig då.. Får väl skaffa en kille som är 2 meter lång så ser det inte såååå dumt ut, hehe! 

  Macbook!    Hahaha tänkte ta kort när hon tog värsta tuggan..
Men hon fatta att jag skulle ta kort så hon posade istället    Snyggg hon är!   

!

Av alexandra wiker - 21 september 2011 02:15

" Det finns en anledning till att backspegeln är så liten och att vindrutan är så stor. Dit du är på väg är nämligen mycket viktigare än där du har varit " 




jag vet att jag inte vart så bra, 
för jag inte sa det som det var 
det kanske tar en evighet 
innan jag förstår min ensamhet 
men lova att alltid finnas där, 
fastän det har blivit som det är. 
för ingen förstår så bra som du, 

 

Av alexandra wiker - 20 september 2011 21:45

Nu ska jag gå och lägga mig...

Klockan är inte mycket men är trött, haha som vanligt..
Jaja imorgon i skolan har vi bara praktiskt hela dagen. Väldigt skönt! Vi ska b.la färga och fixa ögonbrynen och sånt, ska bli riktigt spännande att se hur resultatena blir imorgon.  

Man kanske ska övningsköra lite med mami imorgon också? Fyller ju ändå 18 om ungefär 4 månader, thihihi. STOR CHEEY 

Så ni får sova så gott! Puss godnatt.

   

Av alexandra wiker - 20 september 2011 17:37

Tjaaa bitches! haha nejdå... Hej iallafall  
Fick sluta lite tidigare i skolan idag, vet inte hur gött det var!
Åkte med mamma hem, när jag kom hem gjorde jag en kantarellsmörgås
MUUUMS 
Så himla jättesupergott är det, hihi. 
Bakade nyss kladdkaka också som ALDRIG blir klar.. Vafan den har stått inne i ugnen på 175 grader i typ 1 timme känns det som, Aja antingen är jag väldigt dåligt på att baka eller så är det något fel på ugnen..
Jag tror iallafall att det är ugnen det är fel på   
Höhö... Är förresten VÄLDIGT SUPER avundsjuk på alla som åker utomlands just nu, jag vill också!  

Haha men men, you can always cry another day..
Pusshäjsii

    

Av alexandra wiker - 18 september 2011 21:57

Haha kollade lite på partaj på 5an förut, herreguuud. Roligt det  
Jaja ska iallafall sova nu och imorgon blir det skola, ska använda mina nya skor då också. WIIIEEE!
Hoppas också att jag får min macbook i skolan snart, LÄNGTAR! 
Hehe, kompis det går bra nu.
Men aah! Godnatt på er, PUSS    

  Gammal bild   


Brad Paisley featuring Alison Krauss – Whiskey Lullaby (Featuring Alison Krauss) 
Och en gammal jättefin låt på det!   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards