tjalex

Alla inlägg under september 2011

Av alexandra wiker - 18 september 2011 16:41

 

Av alexandra wiker - 18 september 2011 16:30



Så jävla skön remix!  

   

Av alexandra wiker - 18 september 2011 16:07

Häj, har nyss käkat mat och här sitter jag och lyssnar på musik.
(Intresseklubben antecknar hoppas jag!)

Haha ja, igår var jag till Åmål.. Följde med mamma,moster,kusin & syrran till någon affär. Kom hem vid 6-7 tiden och fixade mig osv sen blev jag upphämtad. Drog till träffen och var där tills det stängde typ, trevliiiigt. Sen var vi ute en stund efter, hahaha också var det några killar som åkte moppe runt oss när vi satt i bilen.. Fyfan kunde inte kolla upp blev så jävla yr hahaha!   
Idag vaknade jag runt 11, käkade och drog in till stan och fick ett par skor av min mamma hihihi! Tack mamiiii <3 Nu så sitter jag iallafall här.. Ska nog kolla på någon film tänkte jag. Pusssss

skorna jag köpte! (eller ja, fick..)
  Sötiskusin Felicia   Moi i typ fredags,    
 

Av alexandra wiker - 15 september 2011 22:09

Fan va bra filmen var, helvete vad snygga killar.. Gash!
Se tvåan blir ju, får hoppas den är lika bra som ettan.
Haha shit är helt kär i filmen, eller ja killarna i filmen..........   
Men nu tänkte jag gå och lägga mig eller något faktiskt, ont i foten buhu, hihi.
Godnatt iallafall, HÖRS!   

 
 

Av alexandra wiker - 15 september 2011 20:00

Movietaaaajm! 

Ska kolla på denna film nu och äta äppelklyftor, GÖTT!

 

Av alexandra wiker - 15 september 2011 19:15






 KÄRLEK   

Av alexandra wiker - 15 september 2011 18:51

Igår var världens ''bussdag'' verkligen... Buss till centrum (karlstad), centrum-skolan, skolan-centrum, centrum-donken, busstation-deje, deje-centrum, centrum-säffle. Haha vadå utnyttja busskortet?
Var iallafall i Säffle med Malin & Hannah, vi var där och träffade Nicklas och Patrik. Också fick vi se Nicklas nya lägenhet, jättefin var den! Kul att träffa dom iallafall. Sen vid typ halv 9-10 tiden fick vi skjuts till kil av Nicklas söta mamma, sen blev vi hämtade i kil och sen hemskjutsade haha! MYCKET ÅKNING   
Härlig dag var det!
Haha fast kom hem typ halv 12... inte så bra när det är skola!


Hihi målade naglarna förut, rööööööda! 
    cp bild.... X'D  

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards