tjalex

Alla inlägg under september 2011

Av alexandra wiker - 12 september 2011 17:36

Haha har fastnat för denna låten... Vafan?  

Av alexandra wiker - 12 september 2011 17:17

Hej på er, sitter just nu och är proppmätt. Fick pizza av min snälla bror! Hihi. 
Dagen idag gick fan väldigt fort iväg, ursäkta svordomen.. Men jag och Malin skrattade igenom hela dagen tror jag hahah  
Nu tänkte jag spela Amnesia också... men vet inte om jag vågar fan!
Haha verkar cpläskigt ju    
Jaja får se vad som händer nu, ska nog vara hemma iallafall är trött som en gris.
pöss   

 

 

Av alexandra wiker - 11 september 2011 15:30

Hehe while im waiting on the movie. Dagens vill-ha outfit! 

 
 

Av alexandra wiker - 11 september 2011 15:23

Är seriöst helt KÄR i Ryan Gosling.... Därför ska jag kolla på denna film istället! Verkar rätt tråkig på trailern men många har sagt att den är bättre   


 

Av alexandra wiker - 11 september 2011 15:09

Drar på denna film nu! Får hoppas på att den är bra   
Puss

 

Av alexandra wiker - 11 september 2011 14:54

Igår hade vi det väldigt mysigt! Drog från träffen rätt så tidigt och grillade istället med goa folk. Gjorde världens brasa och ja det var faktiskt jättemysigt  Var inte så kallt igår heller så det var väldigt skönt att bara sitta där framför brasan med folk man tycker om. Vi gjorde en brasa nere vid vattnet och det var så högt så ungefär någon meter bakom oss var vattnet.. Bada trodde jag att jag skulle få göra ett tag också för det finns ju endel personer som vill kasta i en! Som tur är blev jag aldrig ikastad   Hihi, jaja vi var iallafall där till typ 1 eller något sen drog vi in till Forshaga igen. Var bara där en pyttestund typ och sen vid halv 2 blev jag hemskjutsad.
Väldigt underbar kväll med underbara personer!  

    
Hade på mig detta igår, inget speciellt direkt. Men bekvämt och perfekt för att vara ute en kväll och grilla!       

Av alexandra wiker - 10 september 2011 19:47

Blir strax hämtad, då drar jag till träffen. Vi hörs, Puss sötisar   

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards