tjalex

Alla inlägg under juni 2010

Av alexandra wiker - 16 juni 2010 20:43

haha det har faktiskt blivit tråkigt att åka till apertin så mycket och det händer fan aldrig något, vill ju att nått ska hända! lite action liksom...
sov hos fanny inatt och vi sov till 1 tror ja, göttm00s det 

seeeeeen! så åkte vi till ica och storhandla, rätt bra vi.
köpte även cornetto freestyle glassen, übergod!

när jag kom hem sen somnade jag i soffan.. rätt gött ändå.
blir nog att vara inne ikväll typ, orkar inte göra något haha xD


 meeen pusstja! 

goooo
 

Av alexandra wiker - 15 juni 2010 20:26

strax blir jag hämtad av fanny och vi drar då till träffen!
trevligt trevligt 

senare - apertin, wooooo!

hörs imorn eller sen kanske,
puss 

 

Av alexandra wiker - 15 juni 2010 16:06

idag!
är sista dagen träffen är öppet för hela sommaren 
*snyft*

för er som inte vet vad träffen är så är det ett ungdomsställe här i forshaga där jag bor! vi har det jämt så himla kul och alla känner alla typ.
en hel sommar utan träffen kommer bli svårt.
men allt folk får väl träffas utanför träffen istället och bara hänga!
som tur är öppnar det till hösten igen.
då blir det att vara där så mycket som det går, då får jag träffa folk som man inte träffar varje dag längre som man gjorde när man gick i 9:an.
haha känns hemskt att säga att jag inte längre går i nian...
men men!


snart ska jag in i duschen sen bär det av till träffen med folk, senare blir det att åka till appertin på spökjakt, KUL! ifall det inte händer något annars blir det väl mera läskigt :s...
haha jaja puss så länge!

  

Kapellet i Apertin spökar det i, Grevinnan Von Hjärt har ej lämnat det kapell som hon lät bygga för att hon inte ville sitta med bönderna i kyrkan. Det sägs att hon blev galen då hon fick besök av djävulen och dansade ihjäl sig inuti kapellet med den onde.

Inne i kapellet fins blod spåren fortfarande kvar på trägolvet. och om man åker dit på natten
så kan många intressanta saker hända som att bilens elsystem krånglar, djur beter sig konstigt, kalla vindar eller
höga o förklariga ljud även steg som hörs runt där du befinner dig men då måste du stå framför kapellet och det är hemskt. Jag åker aldrig mera dit, säger en tjej som varit där på natten.

Av alexandra wiker - 15 juni 2010 15:45

fint inlägg tidigare, jo tack jag vet..  
var tvungen att avreagera på något, avreagerar alltid mej själv med att skriva har jag tänkt på.
hmm, skrift är en bra sak...
därför det blir himlans långa inlägg i denna bloggen ibland, inte mest för att jag avreagerar mig men haha gillar att skriva långt och berätta saker liksom! den som inte vill veta behöver ju ändå inte läsa  

 

Av alexandra wiker - 15 juni 2010 15:37

VEM HAR ÄTIT UPP ALLA CHIPS???!!?!!?!?!

jo det märks ju när morsan kommer hem iallafall.


skräll att hon ALLTID och då menar jag alltid att hon ska skylla på mig och brorsan.
haaaaallå! det finns en syster i familjen också som älskar pringels chipsen och jo jag tror det var HON som öppnade chipsen igår och åt som en gris. men aja skrik hur ***** mycket du vill -.-

det enda du gör är att klaga ändå.
peace  

Av alexandra wiker - 12 juni 2010 16:26

133 viktiga tonårsfrågor

Fyra frågor om förhållanden;
är du singel? - ye
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ibland
hur många har du varit kär i?- 2-3 kanske
är du kär just nu? - nej

Tio frågor om dig själv;
namn? - alexandra
när fyller du år? - 10 januari
några piercingar? - 4 hål i öronen och navelpiercing
vad har du på dig just nu? - randig tröja och mjukisbyxor
vilken årstid är bäst? - sommaren såklart!
vad tycker du mest om hos dig själv? - ibland mina ögon
vem älskar du mest på denna jorden - mina vänner & min familj ( familj innebär husdjur också )

10 frågor om dina vänner;
vem vet allt om dig? - hanna kanske,
vem är den roligaste av dina vänner? - fanny
vem är snyggast av dina vänner? -   alla är snygga ;)
vem av dina vänner får dig alltid på bra humör: angelica

vem av dina vänner är mest fjortis: jadu

vem har du alltid roligt med: hanna

vem har du känt längst: malin

vem har du många oförglömliga minnen med? malin&hanna

vem kommer du aldrig släppa? mina allra närmsta vänner.

vem betyder mycket ? dom flesta.



10 Frågor om din familj;
vem står dig närmast? - mina katter -.- XD
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - njae.
vem är farligast i din familj? venne 

vem kommer du bäst överens med ? syrran

vem är roligast ? syrran och brorsan
vem ser roligast ut i din familj? - hamstern
vem är coolast? - det måste vara jag...
har ni något husdjur? - 2 katter 1 hamster.
vem sover du oftast med? - antingen mina katter eller själv

10 frågor om idag;
vad har du gjort? - sovit, kollat tv, ätit, suttit här.
har du varit glad idag? - ahrå
har du varit ledsen idag? - lite
har du gjort något bra idag? - öhh venne xD
vad ska du göra nu? - svara klart sen duscha
har du gjort något dåligt idag? - tror inte det
vad har du ätit idag? - hamburgare o strips
har du duschat idag? - nej tänkte göra de strax
är du trött nu? - jao
vad händer imorrn? - inte vet ja, stan kanske
Går du i skolan? - yepp, fast sommarlov nu ofc!

Har du varit i skolan idag? - nepp

Annat;
Hur mår du just nu? - duger antar jag ;)
Har du piercat dig? - japp i naveln
Annat? - vah?

Saknar ? förra sommaren

Telefon/mobil;
Vem ringde dig senast? - venne rand0m
Vem ringde du senast? - mamma
vem sms:a till dig senast? -  andreas



övrigt;
är du hungrig nu? - näää
Vad är klockan nu just nu? - 16.32
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.se bara.

Familj;
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - 30 min kanske
Hur länge sen var det du träffa din farsa?- 30 min typ

Sport;

Går du på någon sport? - nope

I så fall, vilken/vilka? - gick i innebandy men inte längre
Trivs du med den sporten? - ye
Tycker du att den sporten är rolig? - japp
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? - ahrå

Övrigt;
Gillar du punk? - allätare.
Har du sminkat dig idag? - nope
Isåfall, vad för smink? - -
Vad har du på dig för trosor/kalsonger just nu? - spets
Hur ser de ut? - ljusgrön spets och sen sånt där as lent tyg typ med mönster på
Vad har du för bh/topp på dig just nu? - en vanlig
Hur ser den ut? - typ rosa/orange spets

Musik;
Lyssnar du på musik just nu? - klart jag gör
I så fall, vilken låt för tillfället? - Senses Fail - Calling All Cars.

Vad gillar du för musik? - allt möjligt.

Kläder;
Har du fler än 4 linnen? - tror jag nog
Har du fler än 3 jeans? - jaa
Har du fler än 5 tröjor? - yep
Har du resteröds-trosor? -  nee
Har du en vit bh/topp? - aa
Har du en svart bh/topp? - jaa

Smink o hår;
Använder du mascara? - ye
Använder du Wax? - nej
Använder du ögonskugga? - typ inte
Använder du kajal? - nej
Använder du hårspray? - nja
Använder du volymspray? - naee
Andänder du mousse? - nepp
Använder du deodorant? - aa
Använder du skinspray? - nej
Använder du parfym? - yee
Använder du läppglans/läppstift? - ibland
Använder du brunkräm/foundation? - aa
Använder du rouge? - ibland

Uppsatt hår eller hängande? - båda två
Plattar/lockar du håret varje dag? - typ ja
Duschar du varje dag? - varannan
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - noo


Kärlek;
Är du kär just nu?- nej :(

Isf i vem ? -
Har du kysst någon idag? - nää
Har du ett förhållande? - nope
När går gränsen vid otrohet? - kyss typ
Är du romantisk? - ahråå
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - neej.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - yees
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - ha ett förhåjjande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej xD
Är du en bra pojk/flickvän? - man kan ju alltid hoppas
Vem sov du senast bredvid? - jaadu
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - nope
När fick du din första kyss? - dä du.
Hur gamla va dina föräldrar när dom blev tsm? -  typ 18? vette fan
Har du ngn gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej xD
Skulle du kunna tatuera in din älsklings namn på armen? - njaeee

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards