tjalex

Direktlänk till inlägg 15 juni 2010

buhu!:'(

Av alexandra wiker - 15 juni 2010 16:06

idag!
är sista dagen träffen är öppet för hela sommaren 
*snyft*

för er som inte vet vad träffen är så är det ett ungdomsställe här i forshaga där jag bor! vi har det jämt så himla kul och alla känner alla typ.
en hel sommar utan träffen kommer bli svårt.
men allt folk får väl träffas utanför träffen istället och bara hänga!
som tur är öppnar det till hösten igen.
då blir det att vara där så mycket som det går, då får jag träffa folk som man inte träffar varje dag längre som man gjorde när man gick i 9:an.
haha känns hemskt att säga att jag inte längre går i nian...
men men!


snart ska jag in i duschen sen bär det av till träffen med folk, senare blir det att åka till appertin på spökjakt, KUL! ifall det inte händer något annars blir det väl mera läskigt :s...
haha jaja puss så länge!

  

Kapellet i Apertin spökar det i, Grevinnan Von Hjärt har ej lämnat det kapell som hon lät bygga för att hon inte ville sitta med bönderna i kyrkan. Det sägs att hon blev galen då hon fick besök av djävulen och dansade ihjäl sig inuti kapellet med den onde.

Inne i kapellet fins blod spåren fortfarande kvar på trägolvet. och om man åker dit på natten
så kan många intressanta saker hända som att bilens elsystem krånglar, djur beter sig konstigt, kalla vindar eller
höga o förklariga ljud även steg som hörs runt där du befinner dig men då måste du stå framför kapellet och det är hemskt. Jag åker aldrig mera dit, säger en tjej som varit där på natten.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 17:12


ska sluta blogga på bloggplatsen och börja på devote istället, följ mig gärna där :)))www.leelex.devote.sewww.leelex.devote.se www.leelex.devot
e.se       ...

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:53


Orka dig. Fuck dig. Erase.    

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:44

   

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 14:01

Godmorgon på er allihopa! Hoppas ni hade en bra fredagkväll för det hade jag :))Dagen började med skola, drog hem vid 12 och tog följe med Malin gosi hem. Käkade makaroner och falukorv och sen började jag fixa mig, tripplade håret och lite sånt. Fyfa...

Av alexandra wiker - 9 februari 2012 21:12

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards