tjalex

Alla inlägg under juni 2010

Av alexandra wiker - 12 juni 2010 14:51

 originalpiercing
 

min köpta piercing
 


gjorde faktiskt inte alls ont att byta, fast jag har originalpiercingen i nu. är för tidigt att byta permanent tycker jag! får väl se när jag byter till den på den 2:a bilden.  

Av alexandra wiker - 12 juni 2010 14:39

tjohooosan

sov i soffan lääänge idag, jävla skit hatar att somna i soffan -.-'
fast gick upp och la mig och sov i min säng istället.
sen vaknade jag, var helt tyst i huset...
jag ba ööh?
vet inte vart mamma pappa och karolina är men det märks väl om dom kommer hem typ.. 

kollade på tv, på summerland! åååååh älskar det programmet hihi

p
rövade byta navelpiercing förut, gick skiiiitbra!
langar bild sen
.

vet inte vad jag ska göra nu men aja, puss på er.
 

men kollaarå? :')
 

Av alexandra wiker - 11 juni 2010 21:16

tjotjo
blev verkligen fullt upp igår!
skolavslutningen var nice faktiskt, kommer dock sakna klassen men..
först blev det att gå till kyrkan 9 eller vad klockan var, sen blev det tillbaka till skolan och äta potatisgratäng och kyckling.
sen vid 12 trängdes alla vid stora entrén till skolan och bara forsade ut precis när klockan blev 12! haha så jekla nice var det.  
på kvällen blev det bal! den var också nice, dansade som fan gjorde allihoppa herrejisses hahaha.
men aja nu lägger jag upp lite bilder!
orkar inte blogga när jag sitter vid mamma och pappas dator hehe. 

jag i grön klänning, hanna som går upp för stegen :)
  9A
  9B  9C   9D   9E! <3   skjutsen till balen på kvällen, naaaaaaaaaaaajs!   jag och emelie när vi ska sätta oss i mustangen =)  
det var några bilder! kanske lägger in flera när jag orkar starta min dator =D pusss

Av alexandra wiker - 9 juni 2010 22:16

imorgon smäller det mina kära vänner.
då går jag äntligen ur 9:an.


börjar bli stor nu,
fast jag vill inte bli vuxen men men!


ska bli både roligt och tråkigt att lämna våran skola,
och att våran underbara och knäppa klass kommer splittras kommer vara tråkigt...
hoppas iallafall man håller kontakten med folk!

men vi hörs kanske imorgon någon gång! annars hörs vi på fredag för nu ska jag fan sova och tagga inför imorgon.
PUSS sov sött!

 
( haft bilden tidigare men orka bry =D )

Av alexandra wiker - 8 juni 2010 21:36

necessär från H&M tror jag. kommer ej ihåg priset 

 
Jeans från Gina Tricot - 199:-

BH från Lindex - 129:- 

Skor från Skopunkten - Cirka 300:- 

 
Samma jeans som där uppe fast på mig.



Det var ungefär det jag köpte!
fast jag köpte även puder, hårspännen och en pincett.
( var tvungen att köpa en ny pincett för jag tappat bort min -.- )

Av alexandra wiker - 8 juni 2010 21:21

men tjenare, känns som det var ett tag sen sist! 
hänt lite under dom senaste dagarna eftersom det inte är långt kvar i skolan nu! göttm00s jajjemänsan.

jo som sagt, överskriften- klassens dag.
vi hade det idag, vi tillbringade den hemma hos emelie.
det var rätt mys faktiskt, vi badade,grillade och var inne i det spökliga dölehuset. oooooh ! haha
fick även se emelies söta kisseungar!!! ÅÅÅH ja vill ha en!  

jo men sen slutade vi väl vid 1 någon gång och då blev det raka vägen hem sen raka vägen ( det svänger väl ibland men aja ) till stan för jag skulle köpa skor till skolavslutning. hittade skor gjorde jag också! kan lägga in bilder på vad jag köpte sen.

och nu ska jag läsa lite bloggar och sånt hade jag tänkt mig.
så vi hörs väl!   
puss

   


juste åt jordgubbar förut också, med vaniljglass. tror ni det var liiite gött eller? jo för de 
 

Av alexandra wiker - 6 juni 2010 22:04

nu ska jag dra mig till sängen och få en hyffsat bra sömn så jag orkar med skolfan som är slut på torsdag!
så godnatt alla. vi hörs imorgon eller något.
antagligen senare på dagen eftersom jag följer med angelica hem dirr efter skolan! 

pusspusspusspusssss


det bästa
med sommaren är ändå alla båtturer man kan ta!
när man kan bada och bara ha det gött, wohooo
  bild från idag

Av alexandra wiker - 6 juni 2010 19:38

 
och.... detta är typ på 3 dagar! wihioo  

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards