tjalex

Alla inlägg under juni 2010

Av alexandra wiker - 24 juni 2010 23:01

vill utomlands!!!!!!!! 
fatta skönt det ser ut på bilderna?

   

när jag är äldre ska jag åka mycket utomlands!

älskar känslan av att glömma bort allt för en stund,
att få vara sig själv med härligt sällskap.

bara njuta, och glömma allt som väntar på en där hemma.

Av alexandra wiker - 24 juni 2010 22:51

 

ska va ute myyyycket i solen och få ljust hår?  

Av alexandra wiker - 24 juni 2010 22:25

Alesha Dixon – Breathe Slow

överskriften är den låten.


TJA förresten!
vaknade 11 idag som vanligt, gör jag jämt nu för tiden haha.
gick ner, var hemma själv. gött det
förutom att brorsan var hemma men han sov ju så.
gick ner iallafall och startade mammas och pappas dator och spelade lite på mitt account på king.com hehehehe. älskar Word Battle!

sen kom mamma & pappa hem.
då blev det ut och hjälpa mamma i trädgården idag igen, rätt så roligt faktiskt.
på kvällen nu har jag bara tagit det lugnt och sånt.

imorgon är det midsommar och den kommer antagligen firas med Sussi och Lennart hemma hos dom! ska blir trevligt tror jag hihi 

nu tänkte jag spela lite mera på king.com   ....
pussss så länge


 

Av alexandra wiker - 23 juni 2010 23:36

för den dåliga uppdateringen!

sitter verkligen aldrig vid min dator på mitt rum längre och då innebär det NO bloggning...
+ att det är faktiskt sommarlov så då vill jag hellre vara ute i solen än att sitta inne och skriva här!


igår var jag iallafall ute.. roligt var det, kommer inte ihåg så mycket vad vi gjorde.
jag och hanna åkte iallafall runt och cyklade, läste busstabeller och plockade blommor och satte på cykeln. SÖTT

idag vaknade jag vid 11 gick ner och åt sen ut i solen, gött som fan.
dock blåste det...
hjälpte även mamma lite ute också, sen bakade jag smulpaj förut.
muuuuuums!

smulpaj är så himla lätt gjort 

vet inte vad jag ska göra nu, typ spela spel eller något. hittar väl något antagligen.
men vi hörs,
puss


 

Av alexandra wiker - 22 juni 2010 03:14

tjenare! 
sitter hemma hos malin fridell, vi sitter och nördar oss lite hähä.
tiden bara rann iväg idag.
först vakna,sola sen duscha och äta och sånt.
sen hem t malin och sen åkte vi t stan och malin hämtade ut en examenspresent som var jätte fin!  

när vi kom tillbaka till forshaga var det tänkt att vi skulle äta glass... men det typ stängde precis när vi var i forshaga så vi drog t dallas och åt strips istället, göttm00s det.

 sen när vi ätit blev det att va med folk, trevligt trevligt såklart!
nu sitter vi här, eller ja vi ligger i sängen,...

aja nu orkar jag inte skriva mera kanske skriver imorgon,
puss!   


här har ni!
min första och bästa spellista jag någonsin gjort!
 
blablaa  

Av alexandra wiker - 20 juni 2010 15:25

eller vad man ska säga
klockan är ju ändå 15.30 snart.

gick upp vid 12 idag tror jag, satte mig vid tvn och tog det lugnt medans jag kollade på canadas next top model,
var typ 10 avsnitt i rad kändes det som haha!
fick även se vinnaren som blev Meaghan!

  klicka för större bilder


ikväll vet jag inte vad det blir, hoppas iallafall på att jag ska UT!
var inte ute igår p.g.a det dåliga vädret så ja, det är sommarlov då kan man vara ute alla dagar!

Av alexandra wiker - 19 juni 2010 19:48

hade påbörjat ett inlägg här för några minuter sen...
dååååå skulle min data dampa loss och bläddra alla sidor jag vart inne på osv, gud vad jag älskar den! inte... blir så ledsen, ah fast neeej  

iallafall förstår jag mig inte på hur det kan vara detta usla vädret på sommarlovet? vädret om något är något man blir ledsen över!
nu vill man liksom vara ute och bada, sola och liksom bara ha grillchill på kvällen, men nej vädret håller ju inte med precis..

igår iallafall åkte jag till stan med mamma, brorsan & syrran.
köpte lite grejer,
även en baseball tröja som jag gått och letat efter i årtal(känns det som)
hittade den, hade presentkort osv och jag köpte den! haaaapppy.

idag så har jag haft stäääädning för fulla muggar, tvättat har jag också gjort! woho jag är rätt bra...   


 

Av alexandra wiker - 17 juni 2010 01:15

betyg,

bild: G
Biologi: G
engelska: Vg
fysik: G
hemkunskap: G
idrott: G
kemi: G
musik: Vg
matte: Vg
slöjd: G
svenska: Vg
teknik: G

so: G


gött var det att få G i so och i Idrott! haha chiiiill :D

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards