tjalex

Alla inlägg under juni 2010

Av alexandra wiker - 6 juni 2010 19:23

ja tja eller vad man ska säga!  

inte uppdaterat sen i fredags, idag är det söndag.
inte så jäääättejätte farligt ändå..

i fredags blev det att va med malin.h,linnea,sofie och ellinor.
treeeevligt hade vi det!
åt pizza med linnea och ellinor HAHA fräscha...

sen färgade jag håret på linnea, och slingade sofies hår och färgade hennes underhår. kände mig som en jävla frisör xD hahaaha.
imorgon ska jag med angelica hem också och färga hennes hår.

ja juste vi 5 var ju, vi tänkte sova hos linnea men blev inget med det för alla fick inte plats. så vi drog hem till malin och sov det.
d
et var trevligt tjejer  
detta var fredagen btw.

 
malin & linnea

lördag, ja igår.
då blev det att åka till träffen med fanny! nice det.
ah fast ne.. det var inte öppet ens...   
så vi åkte runt lite sen hem till mike för anton var där.
hos honom var vi en stund och hade det trevligt bara...
mycket skratt hahaha.
sen kom emelie och manne förbi en stund, trevligt.

sen drog vi oss till appertin, jag emelie fanny och manne.
med fannys traktor och mannes då.
vi åkte dit kollade runt lite skrämde upp varandra.... HAHA
ahru, sen gick vi 12 varv runt kapellet vid 12 men ingen svart katt dök upp.... men det var nog för att manne var med som inte tror på spöken!
neeerå.
kul var det iallafall.  
sen drog jag och fanny oss tillbaka till forshaga och åkte runt lite, träffade malin,fredholm,hannah,niklas m.fl
kul det.
när vi pratat med dom lite fick jag pröva köra fannys traktor, fyhelvete va läskigt det var HAHAHA men kul som fan!
sen blev det hemåt vid 1-2. gut dä!



söndag,idag blev det ut på gapern med båten. fett skönt var det!
var ute i några timmar, fiskade osv.. nis  

Av alexandra wiker - 4 juni 2010 19:33



ny bild osv... haha kollar linnea bilder jag xD
sitter iallafall hemma hos henne själv i hennes lägenhet eller vad det är.
väntar på att hon och ellinor ska komma tillbaka med mat och hårfärg! hahahaha.

skriver sen! puss. :)  

Av alexandra wiker - 2 juni 2010 19:32




chips,dricka,brillor och något att ligga på!

+ mobil och headset ofc!
 

Av alexandra wiker - 2 juni 2010 19:16

tjaaa!


soligt och förjävligt skönt väder ute idag!
skolan blev, inga lektioner....
var ute och solade och pluggade lite so och hjälpte till med 9ornas show!
chill dag. 

efter skolan blev det att följa med malin hem och vi solade lite och sånt.
fast det blåste massa mycket kallt!
sen ville hon bada, jag ville fiska.
så jag åkte och fiskade, hon åkte och badade! hahahah.

åkte och fiskade med angelica och hanna, vi hade det roligt och skratta och kasta sten i vattnet för vi hade tydligen ingen krok på metspöt. men aja haha det var kul som fan!  

btw! jag har fått lite färg. hihihi. sola hela tiden älskart!

älven ligger under all snö där! var där vi var och tänkte fiska typ fast vi hade ingen krok då! också var all snö borta såklart. hihi
 


slipper helst att höra alla misstag jag gör och allt som jämt är mitt fel.

Av alexandra wiker - 1 juni 2010 19:31

 
gick ut i solen förut,
dirrm0de så kom det bara massa j****moln!!!!
varför är det jämt moln i denna skithåla jag bor i?.....  

Av alexandra wiker - 1 juni 2010 19:24

haha skoldagen idag var rätt så klockren.
blev att cykla till skolan och sen inte en enda lektion på hela dagen!
var i stort sett i musiken hela dagen med emelie,hanna och angelica.  

träffade även jocke och manne som campat på våran skolparkering med jockes husvagn.
haha sköna killar!

dom skulle med in och äta mat på våran skola men det fick dom inte, lol.
så ja, vi kom på värsta ideén och smugglade ner smör,bröd och kniv till dom. gud så snälla vi är, och grymma för all del!
hahahahaha vi hade med oss typ 10 mackor ut  

  20 mackor på bilden tror jag HAHAHA godaste brödet! XDXDXDXD

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards