tjalex

Direktlänk till inlägg 15 juni 2010

omg -.-

Av alexandra wiker - 15 juni 2010 15:37

VEM HAR ÄTIT UPP ALLA CHIPS???!!?!!?!?!

jo det märks ju när morsan kommer hem iallafall.


skräll att hon ALLTID och då menar jag alltid att hon ska skylla på mig och brorsan.
haaaaallå! det finns en syster i familjen också som älskar pringels chipsen och jo jag tror det var HON som öppnade chipsen igår och åt som en gris. men aja skrik hur ***** mycket du vill -.-

det enda du gör är att klaga ändå.
peace  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 17:12


ska sluta blogga på bloggplatsen och börja på devote istället, följ mig gärna där :)))www.leelex.devote.sewww.leelex.devote.se www.leelex.devot
e.se       ...

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:53


Orka dig. Fuck dig. Erase.    

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:44

   

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 14:01

Godmorgon på er allihopa! Hoppas ni hade en bra fredagkväll för det hade jag :))Dagen började med skola, drog hem vid 12 och tog följe med Malin gosi hem. Käkade makaroner och falukorv och sen började jag fixa mig, tripplade håret och lite sånt. Fyfa...

Av alexandra wiker - 9 februari 2012 21:12

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards