tjalex

Alla inlägg under november 2011

fml

Av alexandra wiker - 7 november 2011 19:38

Känslan man får när man skrivit ett jättelångt inlägg och tänker lägga till en bild och hela b*gchrome stängs ner..  

Jaja! Hej igen, får se om det händer samma sak igen då dör jag seriöst... Hoppas iallafall att ni mår bra för det gör jag!   Har umgåtts med mina underbara kompisar och finaste under helgen, hihi  Mitt lov har varit superbra, dom första dagarna var jag ju i Stockholm och sen var jag bara ute och umgicks med trevligt folk. Dock försvann ju lovet som en vind... Mindre kul! Men nu börjar min nedräkning till vinterlovet istället (A) 

Första dagen efter lovet började med att min mobil aldrig ringde, den var avstängd när jag vakna den. KUL! Så försov mig en timme och hann inte duscha... Fick gå med mössa på mig hela dagen, (Okej jag var väl inte så jätteful i håret men brukar alltid duscha första dagen jag ska till skolan..) Men första dagen var rätt soft, kollade på Sex and the City ungefär hela dagen. Jag klagar inte på det(y) Men jag vill faktiskt att det ska bli helg så jag får träffa alla igen, hehe gos! Imorgon förövrigt blir det nog att träffa Hanna en stund efter skolan och kolla lite, senare blir det nog träffen I Guess 
Ni får ha det så bra, Puss!      



Haha saknar förövrigt sommartiden...  Sommaren 2011 var verkligen awesome, och jag hoppas sommaren 2012 blir minst lika bra!!       

Av alexandra wiker - 7 november 2011 19:22





                                                                                

:((

Av alexandra wiker - 4 november 2011 17:00

Bläää har cpont i ryggen vet inte vad jag gjort heller. FEELS GOOD (Y)

Haha, jaja ikväll iallafall ska jag ut med goa personer! Blir nog roligt kan jag tro   
Så ska strax hoppa in i duschen och sen ta bussen in till stan och hoppas på att dom möter mig...Hehehe
Var i stan förut med mamma och syrran, köpte lite godis osv. Förövrigt känner jag mig jättekonstig? Höll på att somna på en bänk förut när jag väntade på mamma och min syster.. Öh? Narkolepsibarnet tjaaa, haha.
Näääfan, nu ska jag duscha, vill ju inte missa bussen!   
puss å kjaaaam

   

Av alexandra wiker - 3 november 2011 15:08

Heheheh... Sitter just nu med ett par alldeles för små jeans på mig och försöker ''töja'' ut dom.
Normal cheey (y)

Aja jag ska iallafall till träffen sen med min Malin   Blir kuuul, inte träffat henne på länge för hon opererat sig!! Får väl se vad som händer denna kväll. Igår var jag med Jocke och Andreas, vi åkte och lekte i snön  
Hahaha, så kul hade vi, Andreas stog bakom en container och kissade, så tar Jocke en stor snökockel och kastar över containerna också hör vi Andreas skriker ''aaaaj!'' Hahahaha XDD Hur stor är chansen att han blir träffad liksom? Jaaa, men vi åkte runt där och lyssnade på fiolmusik och körer! Vet inte hur fint pojkarna sjöng, höll ju på att dö några gånger..

Nu ska jag strax in i duschen sen blir jag nog hämtad, Ha det gött!    

      

Av alexandra wiker - 2 november 2011 21:21

Ååh, älskar min syrra så mycket! Haha hon är så go 

   
Gröna ögon & Blåa ögon TJA! Hahaha
 

 

Av alexandra wiker - 2 november 2011 20:47

Usch vad skönt det är att äntligen vara hemma! Borta bra men hemma bäst som man säger  
Har haft det riktigt trevligt dom dagarna jag var i stockholm. Jag har varit på olika museum, har shoppat, ätit god mat, varit uppe med Skyview, tappat bort mig helt och hållet och inte varit nära på att hitta till hotellet (hehehe) och umgåtts med min mamma, bror, syster och mormor. Har tagit massvis med bilder men orkar absolut inte lägga upp alla haha!
Aja tänkte iallafall lägga upp några biiiilder!   


Orkar seriöst inte vrida rätt bilderna just nu... Haha xDDD
               

Grattis på min lilla bror som fyller 16 idag också!!!        

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards