tjalex

Alla inlägg under november 2011

Av alexandra wiker - 11 november 2011 14:16



Mörkrött is the SHIT!     

Av alexandra wiker - 11 november 2011 13:28

Godmorgoooon eller?  

FREDAG IDAG! Wiiieeeee, hihi.
Vet inte riktigt vad det blir ikväll, ska väl ut antagligen iallafall hoppas jag!
Annars vill jag bara säga att jag hatar min säng... Buhu.
Vaknat varje morgon dom senaste veckorna med ont i ryggen och nacken, väldigt skönt kan jag säga. Not...
Aja slut på klagandet!

Hehehh... Sitter och lyssnar på Justin Bieber, bra han  
Justin Bieber – That Should Be Me 
Lite annan skön musik såhär på morgonen - 
Never Shout Never – On The Brightside 
Hawthorne Heights – We Are So Last Year 
P!nk – Dear Mr. President - Live From Wembley Arena London, England 
The Fray – Over My Head (Cable Car) 
Gavin DeGraw – We Belong Together 
 

Hmmmm duscha snart kanske vore något? Om man ska dra ut ikväll då...
Är uttråkad.. Vad ska man göra ens? -.-
Haha jaja, byebye sålänge  

       
 hihi bästisfästis   

Av alexandra wiker - 10 november 2011 23:37



I can't afford this heart
Still I am responsible If it will fall apart♥



Sov gott sötnosar! 

Av alexandra wiker - 10 november 2011 22:50

Godkväll på er!
(fult ord som godmorgon.. haha hatar när någon säger det till en jag vill typ inte svara..antecknar gör ni va?)

Här sitter iallafall jag i min ensamhet på rummet och lyssnar just NU på Me & My Drum. Haha long time ago, yeaah! 
Ont i min hand har jag också. Vet inte hur mobbad jag blev på Träffen... Dom mobba mig och sa jag gick på särskola, kasta kuddar på mig, butta mig och drog mig i foten runt biljardbordet... Haha jag som är mobboffer nummer 1 eller? 
Dock skojja dom ju med mig och jag skojjade lika mycket tillbaka men är man med i leken får man leken tåla och nu är det så att jag fick ont i min hand haha.. Klen är jag.
Helg nu iallafall typ, riktigt skönt. Hoppas att min helg blir braaaa och eran också!   
Tänkte gå ner och ta något att käka, så jävla råhungrig är jag. Men godnatt iallafall sålänge. Vi hööres   

     
älskling..      

Av alexandra wiker - 10 november 2011 17:10

I brist på något att göra ska jag dra ner till träffen.. Ska GÅ! Kommer dö. 
Näe men ska gå och möta Hanna så dö kommer jag väl inte hoppas jag.
Puss&Kram, ha det bäst  



Why? ...
Varför gör du såhär?    

Av alexandra wiker - 10 november 2011 16:33

Köpte mig en ny tröja efter skolan idag, iiiihh! Älskar den, sjukt gosig  
Nya favviströjan - CHECK! 

Lyssnar förövrigt på massa ''old'' musik just nu, awesome. Fast det är typ såndär musik som bara jag tycker om.. hehehe
A Day To Remember – If It Means A Lot To You 
Bullet For My Valentine – Pretty On The Outside 
LIGHTS – Second Go 
Taking Back Sunday – MakeDamnSure 
The Fray – You Found Me 
John Denver – Annie's Song
lovelovelove


Tröjan jag köpte!   
 

Jag har varit väldigt dålig på att blogga, sorryyyy! Ska försöka bättra mig, men händer som sagt lite saker i mitt liv just nu och jag orkar inte blogga. Men nu ska det bli mera! I promise    

Av alexandra wiker - 10 november 2011 09:06

Seriöst vet ingenting längre....... Orka detta

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards