tjalex

Alla inlägg under november 2011

Av alexandra wiker - 26 november 2011 23:31

Hej på eeer, kom nyligen hem från Attitude mässan i Stockholm! Har haft en riktigt bra dag med min underbara klass och träffade på många bloggerskor och liknande haha.
Bl.a Dessie, Alma, Foki, Kissies lillebror, Lisaplace, Bunny och Laila Bagge
(Laila var den enda som inte var en bloggare men hahah)

Tänkte strax dra ut förövrigt? Är jag dum..? Haha inte träffat mina kompisar på länge saknar dom ju!
Jaja, sova är överskattat. Det kan jag göra när jag dööööör. Hehhehe
Nu ska jag gå eller äta något tänkte jag, pusspuss!! 

 
 

Av alexandra wiker - 24 november 2011 14:53

Har nyss slutat skolan så sitter här och väntar på att mamma ska komma hit... Jämt lite drygt! Vid 16.00 blir det iallafall att ta bussen hem till mormor och sen går vi till frissan! Rooooligt.

Skolan gick hyffsat snabbt idag, bara praktiskt. Lockade malins hår, haha skitsöt blev hon!   

Hmm, får se hur håret ser ut sen då, kanske lägger upp en bild imorgon!      

Av alexandra wiker - 23 november 2011 19:02

Hellu på er  
Idag blev det skola, rätt kul faktiskt! 
Vi gjorde inte så mycket, hade sexualkunskap halva dagen ungefär. Lärde mig massa nya saker. Hahahaa 
Resten av dagen blev det praktiskt, tvättade malins hår och fixade med det osv. Kul att vi börjat med sånt i skolan nu, vi kommer lära oss olika uppsättningar,flätor och annat som har med håret att göra. Spännande ju!

Påtal om hår så ska jag ju klippa mig och färga håret imorgon, hoppas på att resultatet blir som jag hoppats, hihi. Sen sover jag kvar hos mormor imorgon och på fredag har jag bara idrott och då har vi simning.
FYFAN va råååtråkigt! Haha hatar att bada om det inte är sommar, bläää.

Jaja denna veckan verkar försvinna fort, väldigt skönt faktiskt. Och på lördag drar jag ju förövrigt till Stockholm med klassen på en mässa, ska bli riktigt roligt. Och på lördagkvällen blir det nog att vara ute! Måste ju förbruka tiden så mycket det går, hehe.  
Men nu ska jag fortsätta sjunga, ha det gott alla goa människor! 

Bjuder på lite gamla bilder bara för att..
 
Jag och Hanna för typ, 2 år sen? Haha
 
Jag och Hanna igen för snart 3 år(!!!) sen. Fan va tiden går snabbt. 
 
Jag och Malin i typ 7an eller 8an, glada tjejer hihi!                Jag och Hanna i 8an. Var fan är ögonbrynen alex? HAHA
     

Av alexandra wiker - 22 november 2011 18:17

Vad f*n ska man färga/slinga för färg? Och vad ska man ha för frisyr? Detta är vad jag tänkt på lite..  

Den första hårfärgen har jag alltid tyckt om, tycker det är sjukt fint! 
Den andra hårfärgen som är rätt mycket rött i är också fint, jag gillar rött hår! Inte knallrött men lite sådär det syns att det är rött fast ändå inte. Hehe
Den tredje bilden är typ frisyr jag vill ha, SKA klippa snedlugg, är så trött på mitt jämnlånga hår nu..
Men men, märks på torsdag vad det blir!!!
PUSS nu ska jag äta!   
       

Av alexandra wiker - 21 november 2011 17:36

Hihi pratade nyss med mormor i telefonen, ska till henne på torsdag och så bjuder hon på klippning,färgning,slingning!
Fan va nice  
Sen blir det att sova kvar där också, sen upp till skolan nästa dag, märks väl om jag hittar till Karlstad..
Haha.
Aja, ska bli gött att klippa sig och kanske skaffa en frisyr för en gångs skull, och färga någon fin fäärg!    

 
 

Av alexandra wiker - 21 november 2011 11:17

snart ska jag kolla på crazy stupid love, ENDAST för att ryan gosling är med.. 
ååh, han är verkligen mitt livs kärlek.  

 
 

Av alexandra wiker - 21 november 2011 10:44

Jag vill inte visa mig svag för jag vet att jag inte är det.
Dom flesta säger till dig att det finns folk som har det värre än dig.. Då har jag bara lust att skrika på dom, skrika så högt så det ekar i hela universum att - detta kanske är det värsta för MIG. Att det inte finns något värre än det som händer i MITT liv just nu. Människor dör varje dag och har det förjävligt och jag har ingen aning om hur det är för dom. Jag vet bara hur det är för mig, hur jag känner. Man kan aldrig riktigt förstå andras känslor, det ska man inte kunna göra. Livet skulle vara alldeles för lätt då. Vissa kan bli ledsna utav saker som man själv tycker är ingenting, men för dom är det hela världen. Dom hamnar på botten av en sak du själv knappt skulle bry dig om. Som du själv vill bli behandlad måste du behandla andra först. Även om det ibland kan vara svårt och man verkligen inte förstår varför endel folk går runt och är ledsna över så småsaker.
Som är små enligt dig själv.

 

.

Av alexandra wiker - 21 november 2011 09:58

       

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards