tjalex

Alla inlägg under november 2011

Av alexandra wiker - 20 november 2011 17:23

Sometimes it hurts more to smile in front of everyone, then to cry all alone...  

 

Av alexandra wiker - 19 november 2011 11:51

Moa är så jävla grymt bra! Hon borde fan vinna hela idol, eller Molly! Sjukt grymma dom två    
Moa Lignell – Make You Feel My Love 

Molly%20Pettersson%20Hammar%20-%20Listen

Jaaaa men godmorgon iallafall! Jag ska strax hoppa in i duschen sen följa med och lämna syrran på kalas. Under tiden hon är på kalas så drar jag och mamma till mormor, hihi. Och ikväll blir det ut antagligen, blir nog roligt. 
Hoppas ni får en bra kväll, puss!  

 

  

 

Av alexandra wiker - 18 november 2011 19:28

Ååh, känns så superduper skönt att äntligen vara klar med mitt rum!!  
Blev bra tycker jag + att jag fick mycket större yta på golvet. Vet inte vad det ska vara bra till men? Haha..
Här är iallafall några halvkassa bilder tagna med mobilen förut.

Klädhörna typ, ska skaffa ett draperi framför också.

Ska kasta den vita lilla hyllan som står på utkanten... 
     

Och jag vet att mitt golv är jättefint.. HEheheh..
Ska köpa en sängram också till sängen, har alltid sovit på golvet vet inte varför? Tycker det är mysigt iallafall! ^^  

Av alexandra wiker - 17 november 2011 18:53



Hennes hår är ju to die for.. God, så grymt snyggt. Svart sen blont i längderna..
Tänk om man kunde ha så, USCH va snyggt!!!!! 
H  
   

Av alexandra wiker - 17 november 2011 18:37

Ja datorn är cp i huvudet så allt stängdes ner precis när jag skulle lägga upp inlägget... Kul!!!!
Har iallafall städat på mitt rum och håller på att målar.. Väntar mest på mat nu som inte är PIZZA hoppas jag! 
Förövrigt när jag rensade bland mina kläder räknade jag att jag hade 18 tjocktröjor, Wtf???? Varför har jag så många när jag inte ens använder typ 5 av dom? Haha å herre... Jag som säger jag inte har några kläder också. Thiihihi..
Huvudvärken ger sig inte heller, vad är det för fel på mig?   
Jaja, nu är det iallafall helg, wiiiieeee! Hoppas att denna helg blir lika bra som dom senaste helgerna  
Men men, peace out!     


Bästaste bästis Hanna!       

Av alexandra wiker - 17 november 2011 10:33

Funderar på att städa mitt rum...
Behövs kan jag ju säga. Haha jag är bäst på att täcka mitt golv med kläder  
Men först tänkte jag slänga ihop en spellista med lite gamla godingar som det var längesen jag lyssnade på! Efter jag är klar med det KANSKE man tar och städar bort lite kläder, tvätta lite och sånt kanske? Måste fan göra klart mitt rum också, får ångest haha...
Är iallafall hemma från skolan om ni inte fattat det än! Har sån jävla bög*g huvudvärk så det finns inte. Haft det i 3 dagar konstant nu, tjohoo va roligt.
Aja, städastäda. Ska fan göra det nu. Också ska jag koppla i min stora dator, kolla lite gamla bilder tänkte jag   
PUSS! 
 
Hlexdag Heter aej JAnra'<3 
En början på en ny spellista! Fråga mig inte varför den har sådär cpnamn... 


HAHA söt fjortisalex (y) 
   

Av alexandra wiker - 16 november 2011 22:22

Twilight Breaking Dawn var helt AWESOME.
Ååh vad jag längtar tills del 2 kommer ut! Den ska jag se!!! Hihi  
Träffade på Fanny och Erica i bion, treeevligt. Fick åka med dom hem, snällt det!
Nu är jag bara jättesuperdupermega trött och skrattar åt inget, jag vet jag är cp...
Sitter och lyssnar på bästaste The Fray också   
Och ska nog sova strax, blir nog skola imorgon... 

Aja, men godnatt då! Puss&Kramis gosungar!

 
 
Haha just nu... Godnatt fan måste sova dör ju, hahaha  
 

Av alexandra wiker - 16 november 2011 16:39

Drar strax mot bussen och in till stan för att kika på Twilight Breaking Dawn med Malin! Blir roligt det, hoppas att filmen är bra.
Ni får ha det, puss

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards