tjalex

Alla inlägg under augusti 2011

Av alexandra wiker - 21 augusti 2011 17:58

Avslutar denna söndag med en film, fick bli en som heter Beastly.
Får se om den är bra! :)
Hoppas på att pappa kommer med paprikapringles snart också (A)

 

Av alexandra wiker - 21 augusti 2011 17:35

Ååh är nervös inför första skoldagen imorgon! :D Kommer bli roligt att börja ett helt nytt program och hoppas verkligen att jag valt rätt denna gång. Kommer gå i samma klass som min lilla snuttis Malin Fridell, om vi går dom här 3 åren tillsammans så har vi fan gått i samma klass i 9,5 år. Damn :) Blir nog bra detta ändå! 

Jaja sommarlovet försvann ju som en vind iallafall.. Men denna sommar var lite bättre än förra, mera bad och solning this summer! ;) Har varit jättegött! Synd att det inte höll i sig enda till slutet av sommaren.. :/ 
Haha dom senaste veckorna har jag nog inte varit hemma före 1 en enda dag, asnice! Haft så jävla roligt ute varenda dag faktiskt. Också längtar jag till helgen redan!
Då blire feeest med bästa personerna <3 

Vi hörs antagligen så kanske jag skriver nått om skolan och lite sånt! Är ju ändå en HELT ny skola jag börjar på, hihi :) Pusshäääj! <3

klädkod från igår, höhö! 
   maaaalin! <3   hihi en liten igelkott! kryper runt massa här jag bor på natten :)    

Av alexandra wiker - 14 augusti 2011 21:52

Haha hela min ''starred'' lista på spotify består av ENDAST Rihanna..
Fööör grym är hon :D Aja rätt onödig information men ändå xD

Haha vet inte vad jag ska skriva ens?
Skolfan börjar snart iallafall, Wieho hoppar av glädje! Eller inte. Ska väl bli rätt skönt att ha lite mera att göra om dagarna. Men hatar att gå upp så tidigt för att hinna med bussen till skolan.. bläää! Ska börja på en HELT ny skola i en klass med okända personer. Får väl se om jag överlever gymnasietiden, eller om jag hinner ta självmord :) Hahahah... Rastlös som FÅ är jag just nuuuu!!! Och orkar inte dra ut nu heller, får nog inte för den delen heller eftersom mamma och pappa jobbar numera -.-

Nej men vafan.. Hejdå nu ska jag springa några varv runt huset eller något!!!!!!!

   Haha.. en mongobild från igååårrrr :DDD jag, saris, hannis! 

Av alexandra wiker - 9 augusti 2011 21:59

Helluuuu :) Här sitter jag, proppmätt och supertrött! Varit och spenderat dagen med min mormor, mamma, syrran och mina två kusiner gabriel och linus. Vi var på mariebergsskogen och kollade på lite djur där, för gabriels och linus skull och dom tyckte det var kul :D Vi käkade glass därborta också, jag åt någon jordgubbssak. Haha den kostade 108kr.... Men god som fan var den! 

Ja vi åkte ju förresten båtbuss ut till mariebergsskogen, fint väder hade vi tills hemgången då ÖSTE det ner, tror gud öppnade alla portar i himlen just då.. När vi var tillbaka i skoghall där mormor bor drog vi och käkade pizza. Haha vi tänkte köpa en familjepizza och frågade om vi fick äta där. Då sa dom att dom egentligen inte låter folk göra det men vi fick det hihi! :) Så vi delade på en jävla deg där, och pizzabagaren kom och frågade saker hela tiden typ när vi satt och åt redan - Behöver ni tallrikar? Vill ni ha någon sås till pizzan? xDDD

Sen när vi väl var påväg hem till mormor fick jag två små kusiner runt benen som varnade mig varje gång det kom en liten vattenpöl framför mig! Söta dom :D
Jajaaa, rolig dag iallafall hihi! :) Nu ska jag se om jag ska dra ut eller något.. Höhö PUSSTJAAAAA :D 

''outfit'' haha!
     Jag, syrran och kusinilini linus! :D      Min sötiskusin gabriel! :)    

Av alexandra wiker - 9 augusti 2011 12:20

Ska strax dra till skoghall där min mormor bor med syrran och mamma. Vi ska åka båtbuss! Haha gjort det en gång förut, och det är rätt mysigt faktiskt :) Hoppas bara att solen ska skina hela dagen då! 

 

Av alexandra wiker - 9 augusti 2011 12:12




Home is wherever im with you ♥♥♥

Av alexandra wiker - 8 augusti 2011 21:19

Kom nyss hem från affären med mamii köpte en tidning hihi! Kanske blir ut snart om jag har tur, annars sitter jag bara och sjuuuunger så halsen går sönder!!!! :D


rajjt naaow! 
         

Av alexandra wiker - 8 augusti 2011 18:22

Jo det är jag det, bäst på att baka jag!!!! :D Haha bakade iallafall kladdkaka förut, CPGOTT :) Verkade pappa också tycka som tog en fjärdedel av den.. -.-' 
Jaja sitter iallafall nyduschad här nu med flätor i håret, gud va gulligt. Eller?
Tänkte iallafall dra ut snart om det finns någon rolig själ härute i lilla forshaga! 

Nuuuuu ska jag nog måla naglarna eller något! Herrååå :)

  Min framtida älskling <33333  

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards