tjalex

Alla inlägg under augusti 2011

Av alexandra wiker - 8 augusti 2011 13:39

Kom hem ett paket från h&m idag, beställde ju lite saker därifrån typ förra veckan. Fast fick bara hem skorna och handledsvärmarna idag. Har beställt hem 2 tröjor och kanske något mer, haha kommer inte ihåg! :D

     

Av alexandra wiker - 7 augusti 2011 12:57

Godmorgon på er :D Eller ja klockan är 1 men ändå..
Aja regnar ute gör det, inte alls roligt! Det kan väl vara fint nu dom sista veckorna på sommarlovet... Men nejdå det tycker inte Gud! :) 

Uhh! Är så nervös för när skolan ska börja.. Ska börja på en helt ny skola och ett helt nytt program. Men får hoppas på att det blir bra denna gång iallafall! Orkar inte byta program en gång till nu :)

Om man inte har något att göra på kvällen kan man sitta och garva åt bilder på www.blolz.com  Så jävla kuuuul! Fast när man väl gått in på sidan ( eller när jag gjort det ) så kommer jag inte därifrån... Lite jobbigt! :D

   

Av alexandra wiker - 6 augusti 2011 20:12

Usch har legat i sängen i stort sett enda fram tills nu. Mår inge bra och aah... :( Ska iallafall vara hemma idag tänkte jag, rätt skönt det också ibland.

Saknar förövrigt gamla tiden.. Kom att tänka tillbaka på allt när jag kollade igenom min bilddagbok. Fan vad allt måste ändras, det gör en så ledsen. Eller det gör iallafall mig ledsen. Men varför ska man sakna hela tiden? Varför måste folk förändras? Dom bara försvinner ur ens liv. Har en tomhet i mitt hjärta av saknad. Snälla, gör så att man kan få tillbaka den bästa tiden i sitt liv. Behöver verkligen den nu.. När blev allt såhär :(

                       

Ååh, hatar att växa upp! Hatar att gå på gymnasiet, man tappar kontakten med så många underbara vänner. Och kärlek förstör så många vänskaper.. Man blir sårad och förlorar en fantastisk vän på köpet.. Aja nu känner jag mig bara töntig.
Brukar typ aldrig skriva om känslor för det är så
svårt att förklara vad man tänker i huvudet och känner i sitt hjärta.♥

Av alexandra wiker - 5 augusti 2011 18:14

Åhh hittade massa gamla bilder och saknar verkligen mitt långa hår... *Snyft*
Jaja det växer väl och blir inte lika slitet nu när jag klippte av mig REALLY MYCKET! :(

          
And NOW 

This - 

 

 

Av alexandra wiker - 5 augusti 2011 18:09

Varit på Ikea idag och typ köpte... galgar? Haha eller hur det stavas... :D
Åt mat där också, göötttt.
Pissväder är det också!!!!!
Så vet inte om man ska dra ut sen eller inte? Kommer jag förmodligen göra ändå men. Haha jaja, ska fortsätta kolla runt lite nuuuu, hoppas på att jag får hem mina kläder jag beställde hem från h&m snart också! :D Hihihihi.  Heerrrååå =)

   Mobilkameran imponerar!

Av alexandra wiker - 4 augusti 2011 16:45

Häääjsan    Färgade håret förut, eller ja mamma gjorde det (A)
Så nu har jag mörkt hår, wiiieeehooo!!!! 

Idag fyller Ida Sandqvist gumman 15 år och Fredrik Fredholm fyller 23!
GRATTIS PÅ DOOOOM! 

Ikväll ska jag nog dra ut, tänkte bada förut men har ingen lust längre. SKUMT!
Sitter iallafall vid mitt nya skrivbord nu, fiiint är det! Håller ju på att göra om i rummet osv, går inte allt för fort framåt men lite saker har hänt så det är gött.

Ajaaaaaa lyssnar på musik så ska väl fortsätta göra det en stund! HERRA   

  Haha första bilden ser helt inavlad ut-.-' Men syns inte så mycket heller att jag färgat håret men iallafall!!!!!!!!!!     

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards