tjalex

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2011

första skoldagen imorgon!!

Av alexandra wiker - 21 augusti 2011 17:35

Ååh är nervös inför första skoldagen imorgon! :D Kommer bli roligt att börja ett helt nytt program och hoppas verkligen att jag valt rätt denna gång. Kommer gå i samma klass som min lilla snuttis Malin Fridell, om vi går dom här 3 åren tillsammans så har vi fan gått i samma klass i 9,5 år. Damn :) Blir nog bra detta ändå! 

Jaja sommarlovet försvann ju som en vind iallafall.. Men denna sommar var lite bättre än förra, mera bad och solning this summer! ;) Har varit jättegött! Synd att det inte höll i sig enda till slutet av sommaren.. :/ 
Haha dom senaste veckorna har jag nog inte varit hemma före 1 en enda dag, asnice! Haft så jävla roligt ute varenda dag faktiskt. Också längtar jag till helgen redan!
Då blire feeest med bästa personerna <3 

Vi hörs antagligen så kanske jag skriver nått om skolan och lite sånt! Är ju ändå en HELT ny skola jag börjar på, hihi :) Pusshäääj! <3

klädkod från igår, höhö! 
   maaaalin! <3   hihi en liten igelkott! kryper runt massa här jag bor på natten :)    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 17:12


ska sluta blogga på bloggplatsen och börja på devote istället, följ mig gärna där :)))www.leelex.devote.sewww.leelex.devote.se www.leelex.devot
e.se       ...

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:53


Orka dig. Fuck dig. Erase.    

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:44

   

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 14:01

Godmorgon på er allihopa! Hoppas ni hade en bra fredagkväll för det hade jag :))Dagen började med skola, drog hem vid 12 och tog följe med Malin gosi hem. Käkade makaroner och falukorv och sen började jag fixa mig, tripplade håret och lite sånt. Fyfa...

Av alexandra wiker - 9 februari 2012 21:12

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards