tjalex

Alla inlägg under december 2010

Av alexandra wiker - 13 december 2010 16:47

ja lite godis vetni, rätt rågött är det! 
eller så går jag och tar en lussebulle ur frysen... hm, svårt val!
nää men orkar ju inte gå till affären i den här kylan så...



jo och det där var den onödigaste information jag skrivit, eller? 
lucia idag i skolan iallafall, det var ju....bra.. osv.
haha lite kul var det faktiskt!
 
på onsdags drar jag till säffle med malin, blir nog liiiite skojjsit det!
har prov på onsdag också (påminnelse till mig själv) 
blir nog grymt lätt ändå eftersom jag får ha med mig vilka papper och vilka böcker jag vill, grymt.
ah där var ännu lite mera onödig information..

kan väl tipsa en grej som är grym till håret då!
   
detta är både värmeskydd och inpackning för håret som man tar i i blött hår.
man låter det vara kvar såklart när man fönar och plattar håret sen.
jättebra är det tycker jag!
använt det i kanske 1 år nu.
en flaska eller vad man ska kalla det kostar iallafall cirka 209:-
och en räcker i ungefär mer än ett halvår om man tar en liten klick varannan dag! :) 

   

Av alexandra wiker - 12 december 2010 17:35

hejsan hoppsan!

innebandycupen igår var grymt rolig!
vi spelade 3 matcher oavgjorda och förlorade 1, inte så jätte dåligt ändå.
har döpt om min polare till pizzakastaren också (a.k.a fanny)
hahahaha hur ofta är det man slänger upp och ner med pizzan????????
alltså, om ni fattar liksom när man håller pizzan med båda händerna, bär den rakt eller vad man ska säga? JAA nu vet jag, som när man gör fotbollsinkast, fast hon hade pizza i handen i en kartong då, och gjorde det först neråt mot marken och tog sats sen bakom huvudet.. skön tjej (y)
vi gick sen in genom dörren som såg ut som den var nerspydd.. öppnade pizzakartongen och ja, vad var kvar? pizzabottnen. haha god mat för 60 spänn. 
men men roligt hade vi, det som räknas.. eller? :D

sov i mamma och pappas säng inatt, var ju själv hemma. så skön säng har dom, + att mamma har duntäcke! gott.
funderar på att käka nått, rätt hungrig är jag xD hahaha.
puss.


When you try your best, but you don’t succeed
When you get what you want, but not what you need
When you feel so tired, but you can’t sleep

Coldplay – Fix You 

 
 snygg i bööött

Av alexandra wiker - 10 december 2010 21:45

The whole world's scared so I swallow the fear
The only thing I should be drinking is an ice cold beer

So cool in line, and we try try try, but we try too hard and it's a waste of my time
Done looking for the critics, cause they're everywhere

They dont like my jeans, they don't get my hair
Exchange ourselves, and we do it all the time
Why do we do that? Why do I do that? 

P!nk – F**kin' Perfect - Explicit Version
P!nk – F**kin' Perfect - Explicit Version 

drog just nu, ååh så bra låt! <3 


 

Av alexandra wiker - 10 december 2010 18:36




haha så jävla grymt gjord xD

Av alexandra wiker - 10 december 2010 12:57

försov mig till klockan halv 8 imorse,
inte så kul när man skulle duscha och allt och hinna med bussen 07.50, hahaha. stannade iallafall hemma, hade ändå inga lektioner! :)
sitter här och tar det lugnt, lyssnar på denna lååt,
Pixie Lott – Use Somebody
 
hatar mig själv på morgonen, liksom larmet går..jag vaknar, Snoooooze.
tusen gånger om, tillslut slutar min mobil snooza och alarmar inge mera :[ 
dålig mobil....:D 

idag ska jag nog ta det lugnt, ladda upp inför morgondagen som innebär innebandy turnering mellan 18.00-00.00 kommer bli urkul tror jag! 
ååh, vet inte riktigt hur länge sen det var jag spelade innebandy, minst 2 år sen! haha

yeee, men ska göra något annat nu typ...
haha hejdå =)
   

Av alexandra wiker - 5 december 2010 12:53

When you ask me, how I'm feeling, well I'm happy, when I'm dreaming.
It's a whole other world in my head, when I close my eyes in my bed.
Cause I make up places and people, replace myself if I need to.


Sirius – Fuck Up - feat. Askim Soul Children 
den är kärlek asså


söndag idag, trååååkigt.
är fortfarande sjuk och sånt, funderar på om jag ska vara hemma imorgon också.
känns bara som man missar feeeeting mycket, men aah det hinner man väl ikapp (y) 
kollade på discovery channel förut när dom byggde om en gammal bil till världens räser.
dundersnygg och dunderskönt lät den! fyfan vilken bil :D
ååh, bara för jag skrev det här känns det som att jag MÅSTE kolla på
gone in 60 seconds 
haha DUNDERbra film.

eller. så ska jag lyfta på arslet och städa lite på mitt rum.. ser ut som ett bombnedslag av kläder.


 
gammal 

Av alexandra wiker - 4 december 2010 02:59

Sirius – Fuck Up - feat. Askim Soul Children
Sirius – Fuck Up - feat. Askim Soul Children
Sirius – Fuck Up - feat. Askim Soul Children 

grym låt, hittade den nyss. asbraaaaaa. <3 

går på repeat om och om igen, jajajaaa
ska väl sova snart, inte trött men ändå.
shit 

Av alexandra wiker - 4 december 2010 00:54

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards