tjalex

Alla inlägg under december 2010

Av alexandra wiker - 3 december 2010 19:32



ska snart se denna filmen,
HAHAHAHA asså va söt! jag dööööööör

its so fluffy im gonna dieee!!
does this count as annoying?

hahaha <3333 

Av alexandra wiker - 3 december 2010 17:21

http://egoinas.devote.se/ 

egoina... så jävla skön människa! haha skrattar alltid när jag läser hennes blogg.
klockren är hon. kolla in vetja, supervärt om du vill skratta hahahahaha! 

 

Av alexandra wiker - 3 december 2010 17:02



haha en kille man blir glad av att lyssna och kolla på!

hittade videon på ellinors blogg :) http://thetimeofmylifee.blogg.se/ 

sov till klockan 1 idag, vet inte riktigt hur skönt det var... gick upp och åt frukost. kollade tv och sånt. ikväll ska jag vara hemma, har not i huvudet och är förkyld så nejtack till att vara ute när det är minst -15 ute!  

puss

Av alexandra wiker - 2 december 2010 19:39

hej jag heter alexandra och är sjuk,
treeevligt!
inte.. blir nog att vara hemma från skolan imorgon. bläää då!
jaja nu ska man kanske vara lite positiv :D
fick VG på engelska provet, rätt skönt.
fick dock 7p av 65p på natur... HEHE sämst.


annars så fick jag och pappa rulla igång hans bil efter vi köpt chassi till brorsan..
jävlar vilken sugbil! haha
köp en ny pappa...


nu tänkte jag gå ner och dricka te eller något , ta det lugnt bara.
hoppas man kan bli frisk innan helgen är slut!
men puss på er godingar :


   haha bjuuuuuuuder.

Av alexandra wiker - 1 december 2010 18:58

      

Av alexandra wiker - 1 december 2010 18:52

  


detta är vad jag önskar mig just nu!
lite svårt att få allt kanske men man kan ju alltid önska sig.. hihi.
puss&kram 

Av alexandra wiker - 1 december 2010 17:31

HÄY! 
datan dampade nyss ihop, går inte att lägga in bilder precis nu.. baaah.
var i stan för med malin och hanna iallafall, sköööööjj! haha
drog hem sen, asgarv med malin hela dagene. vi är grymaa...

ppösss! 

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards