tjalex

Direktlänk till inlägg 5 december 2010

Av alexandra wiker - 5 december 2010 12:53

When you ask me, how I'm feeling, well I'm happy, when I'm dreaming.
It's a whole other world in my head, when I close my eyes in my bed.
Cause I make up places and people, replace myself if I need to.


Sirius – Fuck Up - feat. Askim Soul Children 
den är kärlek asså


söndag idag, trååååkigt.
är fortfarande sjuk och sånt, funderar på om jag ska vara hemma imorgon också.
känns bara som man missar feeeeting mycket, men aah det hinner man väl ikapp (y) 
kollade på discovery channel förut när dom byggde om en gammal bil till världens räser.
dundersnygg och dunderskönt lät den! fyfan vilken bil :D
ååh, bara för jag skrev det här känns det som att jag MÅSTE kolla på
gone in 60 seconds 
haha DUNDERbra film.

eller. så ska jag lyfta på arslet och städa lite på mitt rum.. ser ut som ett bombnedslag av kläder.


 
gammal 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 17:12


ska sluta blogga på bloggplatsen och börja på devote istället, följ mig gärna där :)))www.leelex.devote.sewww.leelex.devote.se www.leelex.devot
e.se       ...

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:53


Orka dig. Fuck dig. Erase.    

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:44

   

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 14:01

Godmorgon på er allihopa! Hoppas ni hade en bra fredagkväll för det hade jag :))Dagen började med skola, drog hem vid 12 och tog följe med Malin gosi hem. Käkade makaroner och falukorv och sen började jag fixa mig, tripplade håret och lite sånt. Fyfa...

Av alexandra wiker - 9 februari 2012 21:12

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards