tjalex

Alla inlägg under januari 2011

Av alexandra wiker - 7 januari 2011 17:25


fan va sött,
syftar MEST på den sista.. det är hans lilla dotter och han går fortfarande i college :)

Av alexandra wiker - 7 januari 2011 16:48

blev ett besök till vårdcentralen idag klockan 11.30
var tvungen att kolla min fot kände jag, men det var tydligen inte behövligt.
var absolut INGET fel på den, hon sa att jag hade varit ute för länge och frysit om fötterna men det har jag inte vad jag minns? hmm. skumt! :O
men men, tur det inte var infektion, så jag är rätt nöjd med vad hon sa ändå.

efter vi varit på vårdcentralen drog vi in till centrum och käkade på max.
rätt gött det, sen blev det att kika runt lite..
hittade en skjorta? eller vad man ska kalla det..
rätt så fin faktiskt, i lappmönster. ihopsydda lappar alltså :)
   
haha en rand0m bild på mig innan jag åkte hemifrån imorse! ^^

Av alexandra wiker - 5 januari 2011 20:39

någonting som verkligen STAMPAR mig på nerverna, nej inte går på nerverna. Stampar.
det är när datorn inte funkar, när den helt totalt laggar ihop.
det är då jag vill skrika högt, så att datorn får ont.
okej, en dator kan inte få ont..
man kan ju alltid hoppas.
min dator har inga känslor,
har alltid krånglat för mig,
hatar mig..
going raaaaaage.

*oseriös*

nej men HEJ :D
får väl skriva ett nytt inlägg eftersom min dator dampa bort mitt andra. haha!
ja hej sa jag innan va? aah.
om ni vill veta vad jag gör, så sitter jag och lyssnar på en dunderbra låt!
nämligen DENNA
hihi klicka för att få veta...

ååh, jag är SÅ sugen på godis.. men tror jag har hål i en tand. för när jag äter choklad ( som också är mitt favvogodis!!!!! ) så isar det i tanden, inte skönt :(
fast, jag äter ändå eftersom jag älskar choklad hahaha.
aah men HEJDÅ :D


   
ojojoj!
jag fyller 17 år om 5 dagar! wiiieeho. hoppas jag får saker som jag önskat mig :)

Av alexandra wiker - 1 januari 2011 21:10

ååh, sitter och väntar på min kebabtallrik! <3
vet inte hur gott det ska bli med mat.

nyår var det igår, spenderades med skönt folk!
blev lite mycket.. men det styrdes upp mot kvällen.
jag hade det trevligt iallafall! :) 
kom hem vid 3 tror jag, tur mamma och pappa låg och sov.. 

idag sov jag till 3, riktigt gött måste jag säga. har bara tagit det lugnt hela dagen p.g.a en jäklig huvudvärk.
man mår som man förtjänar!  

fyller år om 9 dagar också, rätt nice ju faktiskt hihi.  

 
en liten dålig bild på vad jag hade på mig igår, enkel klänning bara! :) 

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards