tjalex

Direktlänk till inlägg 1 februari 2012

möjs

Av alexandra wiker - 1 februari 2012 20:24

Hajhaj bloggeN. 

Kom nyss hem från att ha varit med Hanna och Dennis och käkat pizza, feeeeeta. Men det gillar vi! ;)
Var i stan lite efter skolan också och kikade, hittade mig ett par byxor, en tröja och en bh typ. Och nu var pengarna slut typ. Icke bra Alex jävla shoppingnarkoman... Haha tror fan shopping är min drog :)
Jaja nu är jag hemma och ska prova Ballerina ''fylld cookie'' typ? Dom ser iallafall goda ut så får väl hoppas dom är det hihi! Sen har jag självklart min bästavän hos mig också, redbull♥ 
Är ledig imorgon och livet kändes genast mycket lättare, awesome!  

Haha, fett0. Iallafall tröjan och byxorna jag köpte :) 
     
love my örhängen, hihi  

 
 
Ingen bild

ommii

2 februari 2012 03:22

Ånejvars =D du kan äta 100 såna paket, nån försämring lär det ju inte bli. Svårt att förstå mig kanske, vad jag menar:
du är så smal så du går nog av om du inte äter lite ;))
Men ack så snygg ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 17:12


ska sluta blogga på bloggplatsen och börja på devote istället, följ mig gärna där :)))www.leelex.devote.sewww.leelex.devote.se www.leelex.devot
e.se       ...

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:53


Orka dig. Fuck dig. Erase.    

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:44

   

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 14:01

Godmorgon på er allihopa! Hoppas ni hade en bra fredagkväll för det hade jag :))Dagen började med skola, drog hem vid 12 och tog följe med Malin gosi hem. Käkade makaroner och falukorv och sen började jag fixa mig, tripplade håret och lite sånt. Fyfa...

Av alexandra wiker - 9 februari 2012 21:12

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards