tjalex

Direktlänk till inlägg 18 januari 2012

bekymmerslös.

Av alexandra wiker - 18 januari 2012 18:51

Tänk när man var liten vad lite bekymmer man hade då. 
Ingen brydde sig om vad du hade på dig eller hur du såg ut...
Man bara lekte hela dagarna med barbiedockor och actionfigurer, skaffade nya bästavänner hela tiden som man jämt var med. Man behövde inte oroa sig för pojkar och att få hjärtat krossat. Eller att förlora en kompis för att man råkat gjort något dumt. Man förstår inte så mycket när man är liten heller, vilket måste vara rätt skönt. Fatta vad fri man var när man var liten, vad hände med det liksom? Är man verkligen tvungen att växa upp? 
Nu för tiden tycker dom flesta att man inte kan gå runt i fula kläder, och man ska va sminkad, vara så felfri som möjligt. Men det kommer aldrig vara någon som uppnår till att vara helt felfri. 
Varför bryr man sig så mycket när man blir äldre?... :/ 
Tycker verkligen inte om när folk dömmer personer på utseendet innan dom känner dom, det är bara så FEL.  Men nu för tiden är ju utseendet nästan det enda folk tänker på och jag antar att det är därför många dömmer efter hur folk ser ut...
Jaja, kom bara ihåg - behandla andra som du själv vill bli behandlad. :) 

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 17:12


ska sluta blogga på bloggplatsen och börja på devote istället, följ mig gärna där :)))www.leelex.devote.sewww.leelex.devote.se www.leelex.devot
e.se       ...

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:53


Orka dig. Fuck dig. Erase.    

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:44

   

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 14:01

Godmorgon på er allihopa! Hoppas ni hade en bra fredagkväll för det hade jag :))Dagen började med skola, drog hem vid 12 och tog följe med Malin gosi hem. Käkade makaroner och falukorv och sen började jag fixa mig, tripplade håret och lite sånt. Fyfa...

Av alexandra wiker - 9 februari 2012 21:12

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards