tjalex

Direktlänk till inlägg 3 januari 2012

godmorrrrgoon?

Av alexandra wiker - 3 januari 2012 15:30

Hejhej på er! 
Har nyss tagit mig en lång och varm dusch, tappade shampooflaskan på foten också... Gött det!
Smörjt in mig lite och är supadupafresH :>
Åt världens goaste frukost också, fruuuuktsallad! Älskar frukt... det är fan bättre än godis hihih.
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, bara ta det lugnt och soooooooofta. Älskar sånna här dagar när man är ledig och man verkligen kan göra allt hur jävla sakta man vill haha och ta den tid man behöver, duscha 30 min (a), smörja in sig, bara sitta vid datorn och ta det lugnt. Riktigt gött är det tycker jag :D
Sitter och lyssnar på världens bästaste låt just nu också - Hot Chelle Rae – Bleed <3 
Men ska göra mig iordning snart (när jag orkar) och sen ska jag till träffen med Häänii! Blir kul det, kommer nog träffa anant folk där också så ja. Det är väl hur min dag ser ut ungefär! Är ju bara en vecka kvar tills jag är 18 idag också, thihi awesome.  

Nu ska jag fortsätta sega mig sen förhoppningsvis äta något också, puss puss!

Saknar min nagelförlängning... Blir nog att göra igen snart skulle jag tro, så jävla grymt fint :) 
   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 17:12


ska sluta blogga på bloggplatsen och börja på devote istället, följ mig gärna där :)))www.leelex.devote.sewww.leelex.devote.se www.leelex.devot
e.se       ...

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:53


Orka dig. Fuck dig. Erase.    

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:44

   

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 14:01

Godmorgon på er allihopa! Hoppas ni hade en bra fredagkväll för det hade jag :))Dagen började med skola, drog hem vid 12 och tog följe med Malin gosi hem. Käkade makaroner och falukorv och sen började jag fixa mig, tripplade håret och lite sånt. Fyfa...

Av alexandra wiker - 9 februari 2012 21:12

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards