tjalex

Direktlänk till inlägg 11 december 2011

Godmorgon!

Av alexandra wiker - 11 december 2011 16:48

Eller ja, vet inte vad man ska säga nu... God kväll? Hahaha

Jag vaknade iallafall nyss.. la mig klockan 7 imorse, bra där Alex (y) 
Började kvällen på träffen med bästaste Hanna! Träffade massa kuliga folk som vanligt, nice det  
Sen blev jag, Hanna, Dennis och Tobba hungriga, drog till donken och käkade. Hahaha vet inte riktigt hur roligt vi hade!! Fick fan kramp i magen och käken av allt skratt.... hehehe. Sen blev det att dra tillbaka mot träffen, fast påvägen dit sladdade Dennis lite och Hanna hade precis varit hemma och hämtat pizza, så ja det slutade med sås på hela hennes byxor HAHAHA.
Så vi åkte hem till Hanna så hon fick byta om, SEN kom vi fram till träffen! Där blev det bara mest allmänt prat, rätt gött det också. När det stängde åkte jag med Fanny, Sandra, Hanna, Linnea och Fredrik till Deje och skjutsade dit Sandra, Linnea och Fredrik. Vet inte hur mycket och hur fint vi sjöng?!?! Awesomeeeee
Blev tillbaka till lilla Forshaga igen efter det, och då träffade vi Olsson, Patrik, Malin och Nickie. Jag skulle va med dom så så blev det, vi drog först till stan och glodde lite tror jag? Haha kommer inte ihåg... Sen blev det Kil, Grums, Säffle, Årjäng. Jaaa men kul hade vi iallafall   
Kom hem klockan 06.30 imorse typ då men vad gör det om 100 år? Är ändå död då hihi.
JAJA! Det var min lördagskväll/natt, riktigt rolig faktiskt som jag inte kommer glömma i första taget! Men nu är jag så himla hungrig så ska nog gå ner och käka något... Hmm undra vad mamma och pappa säger när jag kommer ner vid den här tiden? Hahaha, *död*

 
yesterdaaay,      

 
 
Alvis

Alvis

11 december 2011 17:39

Hej!

Kika gärna in på min blogg, har frågestund också! :D

http://www.PeaceOfLove.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 17:12


ska sluta blogga på bloggplatsen och börja på devote istället, följ mig gärna där :)))www.leelex.devote.sewww.leelex.devote.se www.leelex.devot
e.se       ...

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:53


Orka dig. Fuck dig. Erase.    

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:44

   

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 14:01

Godmorgon på er allihopa! Hoppas ni hade en bra fredagkväll för det hade jag :))Dagen började med skola, drog hem vid 12 och tog följe med Malin gosi hem. Käkade makaroner och falukorv och sen började jag fixa mig, tripplade håret och lite sånt. Fyfa...

Av alexandra wiker - 9 februari 2012 21:12

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards