tjalex

Direktlänk till inlägg 8 december 2011

!!

Av alexandra wiker - 8 december 2011 18:09

Chaaachaa bloggen alexguuurl häewr! ;$ 


Ah fast nä...
Hej på er iallafall    
Har nyss käkat en lussebulle, rätt rågött om jag får säga det själv och den var jag verkligen värd efter att jag gick hem från bussen!! Heheheh jag är lat...
Idag iallafall har jag varit i skolan, lika bra att komma idag eftersom jag ändå är ledig imorgon tänkte jag.  Vi har mest gjort olika flätor och sånt hela dagen, kul att lära sig nya saker men blir väldigt drygt i längden att göra samma saker hela tiden. Hmm.. Jaja! Hoppas på att vi får lära oss något mera nytt nästa vecka, vilket jag troligtvis tror vi får. Gött.

Har läst massvis om Ricinolja idag också, det används som laxeringsmedel men på senaste tiden har man upptäckt att det är grymt för håret. Det sägs att det växer hela 5cm på en månad istället för 1cm och blir kanske t.o.m tjockare.
Hur awesome är inte det då?!?
Efter att jag läst detta gick jag på stan med Tory och vi letade som GALNINGAR efter den här oljan, tror vi var inne på typ 4 olika apotek men det var slut överallt? Haha snacka om populärt? Men på det sista stället vi gick till hade dom 3 flaskor kvar, så dom köpte vi direkt. Ska bli kul att prova detta och se om det verkligen blir någon skillnad. Kommer självklart lägga upp Före/Efterbilder här i bloggen så ni också kan få se!

 
Haha jag och Tory, rätt råbabes!    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 17:12


ska sluta blogga på bloggplatsen och börja på devote istället, följ mig gärna där :)))www.leelex.devote.sewww.leelex.devote.se www.leelex.devot
e.se       ...

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:53


Orka dig. Fuck dig. Erase.    

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:44

   

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 14:01

Godmorgon på er allihopa! Hoppas ni hade en bra fredagkväll för det hade jag :))Dagen började med skola, drog hem vid 12 och tog följe med Malin gosi hem. Käkade makaroner och falukorv och sen började jag fixa mig, tripplade håret och lite sånt. Fyfa...

Av alexandra wiker - 9 februari 2012 21:12

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards