tjalex

Direktlänk till inlägg 4 december 2011

!! :)

Av alexandra wiker - 4 december 2011 18:44

Heeeejsan! 
Känns jämt lite tråkigt och jobbigt att helgen redan är slut..
Den försvann på ett ögonblick ju, men det är väl bra egentligen då har man ju gjort något kul haha?  
Jaa min helg har iallafall varit bra, i fredags bowlade jag med Emelie, Angelica och Hanna och jag förlorade inte!!!! WIEE
Haha fast om jag hade förlorat hade det väl inte gjort någon skillnad eftersom jag är van... xD Sen på kvällen var jag med Hanna och Patrik, kuuuuulit! Igår kom jag hem vid typ... Öh 20.00? Haha, typ duschade lite sen blev jag hämtad av Hanna, Dennis och Oskar. Vi drog till träffen, pratade med folk och sånt. Var rastlös som ett jävla AS, haha fyfan visste inte var jag skulle ta vägen där ett tag... Sen när det stängde tog jag och Hanna följe med Ida hem, alla vi 3 tillsammans blir rätt pratglatt kan man säga. Haha så när vi kommit hem till Ida stog vi utanför henne och prata i typ 1 timme eller något, sen gick vi in och satt där i någon timme och då var helt plötsligt klockan 3.... Ja men dom säger ju att tiden går fort när man har roligt, egentligen tycker ju jag att den borde gå sakta men men!  Sen när jag och Hanna lämnade Ida träffade vi några ett tag.
Och idag då, vaknade vid typ 10-11 av att mamma skrek och frågade om jag ville följa med till Örebro. Visst fine, jag gjorde det hade ändå inget annat för mig såååå. Vi käkade mat, kollade runt lite och jag hittade massa saker jag ville ha. Buhuuhh, längtar så jeffla mycket till julen!! Men nu sitter jag här, ska nog gå ner och ta något att äta... Hungern börjar krypa fram lite nu känner jag.
Puss på er godingar!   



Riktigt snygg frill ja hade där... not haha.  
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 17:12


ska sluta blogga på bloggplatsen och börja på devote istället, följ mig gärna där :)))www.leelex.devote.sewww.leelex.devote.se www.leelex.devot
e.se       ...

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:53


Orka dig. Fuck dig. Erase.    

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:44

   

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 14:01

Godmorgon på er allihopa! Hoppas ni hade en bra fredagkväll för det hade jag :))Dagen började med skola, drog hem vid 12 och tog följe med Malin gosi hem. Käkade makaroner och falukorv och sen började jag fixa mig, tripplade håret och lite sånt. Fyfa...

Av alexandra wiker - 9 februari 2012 21:12

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards