tjalex

Direktlänk till inlägg 2 december 2011

udda?

Av alexandra wiker - 2 december 2011 12:57

Haha tror faktiskt att jag är typ den enda som inte har en julkalender???? 

Vet inte varför jag inte har det, bryr mig inte så mycket om några chokladbitar hihi. 
Haha, längtar till julafton gör jag iallafall och nyår! Kommer bli ett grymt bra slut på 2011 skulle jag tro  
Nästa år blir det nya tag, positiva tankar och bara massa bra! 
2012 ska bli ett superbra år 
Sen fyller jag ju fan 18 år i Januari, ååh fyfan vad jag längtar!!!! 

Nog om detta! Har stannat hemma från skolan två dagar nu, fan det börjar bli en hobby... Icke bra! Men vad ska man göra när det är som det är, orkar verkligen inte med skolan när det blir så där. Fyfan   Hoppas på att det blir bättre snart och ger sig, för just nu förstår jag verkligen ingenting av vad folk håller på med. Blir så sjukt ledsen och besviken på folk...
Jaja, jag vänder bara ryggen till dom som jag inte behöver. Varför bry sig om någon som får en att må dåligt? 
Well.. we all do, but in the end we understand that it only was waste of time.

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 17:12


ska sluta blogga på bloggplatsen och börja på devote istället, följ mig gärna där :)))www.leelex.devote.sewww.leelex.devote.se www.leelex.devot
e.se       ...

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:53


Orka dig. Fuck dig. Erase.    

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:44

   

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 14:01

Godmorgon på er allihopa! Hoppas ni hade en bra fredagkväll för det hade jag :))Dagen började med skola, drog hem vid 12 och tog följe med Malin gosi hem. Käkade makaroner och falukorv och sen började jag fixa mig, tripplade håret och lite sånt. Fyfa...

Av alexandra wiker - 9 februari 2012 21:12

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards