tjalex

Direktlänk till inlägg 1 december 2011

Skum dröm!

Av alexandra wiker - 1 december 2011 00:11

Skriver medans jag fortfarande kommer ihåg haha..

Drömde en jätte kNaSiiiig dröm när jag sov någon timme förut, heheh somnade på soffjäveln.
Aja! Kommer inte ihåg hur det börja eller sluta men jag vet iallafall att jag skulle träffa en som jag spelat och pratat med typ jättelänge, Isaac Hansson heter han. Haha helt skumt. Träffade han i Forshaga fast han bodde inte här, så vi åkte bil med hans pappa någonstans, åkte i massa nedförsbackar och han gasa som fan så det var som att åka berg&dalbana. Sen så låååångt inne i en skog man kunde komma bodde han, skitfint var det!!! Såg bara väldigt lite av utsidan men kommer ihåg att det var värsta fina sjön och sen två hus, ett var rosa tror jag? Haha. Sen skulle vi bära in massa saker, då hade dom typ många grejer vi hade i skolan, jag bara exakt sånt här har vi i skolan!! Och tyckte det var ascoolt osv. Sen på något jävla vänster kom jag till en ungdomsgård någonstans där det inte alls var populärt hade jag tydligen hört? Där var jag iallafall med Malin Sundholm, och vi hittade typ 700kr var på golvet. Men vi visste att ingen skulle tro oss att det var pengar så vi typ kastade det? Ehm.... Jaja, back to Isaac's hus! Haha... Där kommer jag ihåg att jag gick in på facebook i telefon och bara '' är hos isaac '', sen gick jag och skulle sova i hans sova, fast vaknade vid 20.07 och frågade om jag tagit hans plats? Asså.. XD Hahahaha, sen var en annan person med också.. Och nu kommer jag inte ihåg mer...
Jadu, alltså drömmen var så störd, och allt känns så himla verkligt också! Sjuuuukt    
Älskar att drömma!! 

Godnatt igen iallafall, Pussss

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 17:12


ska sluta blogga på bloggplatsen och börja på devote istället, följ mig gärna där :)))www.leelex.devote.sewww.leelex.devote.se www.leelex.devot
e.se       ...

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:53


Orka dig. Fuck dig. Erase.    

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:44

   

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 14:01

Godmorgon på er allihopa! Hoppas ni hade en bra fredagkväll för det hade jag :))Dagen började med skola, drog hem vid 12 och tog följe med Malin gosi hem. Käkade makaroner och falukorv och sen började jag fixa mig, tripplade håret och lite sånt. Fyfa...

Av alexandra wiker - 9 februari 2012 21:12

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards