tjalex

Direktlänk till inlägg 8 juli 2011

heheeh

Av alexandra wiker - 8 juli 2011 01:41

Hmm, Hej! Eeh hahaha. 
Tror det åskar ute... fast jag sitter här ändå xD Typ första gången på en vecka som jag sitter här känns det som, duktig jag är som slitit mig härifrån!!!!

Har iallafall varit ute dom senaste dagarna. Igår var jag ute, det var ju epaträffen här i lilla forshaga! Träffade folk och sånt där, hade riktigt rååååligt :) Vid 1 var utebion slut och jag tog följe med hanna hem. Då åker vi förbi en stor gräsmatta och hör något prassla som fan och kommer mot oss.. Hahaha guuud vad vi skrek!! Tror vi kom hem på 1 minut eller nått xD Jajaaaaa sen sov jag, vaknade idag klockan typ 12 säger vi.. Käkade strawberrypancakes, ASGÖTT!!!!!!!!!!!! :D Sen drog vi in till sjukhuset för mamma skulle kolla sitt cpöga som aldrig blir bra... Mmh efter det åkte vi och köpte present till papi som fyller år imorn! Eller ja idag eftersom klockan är över 00.00 Såå Grattis Pappa!!!! 

Efter vi köpt present drog vi och kollade lite kläder, jag köpte en bh, ett linne och trosor. Tänkte köpa en jättefin kjol och ett linne men vet inte varför jag inte gjorde det buhu :( Fick ju hem mitt halsband som jag beställde hem också, Fejnt ääär det!
Oh shit vad mycket jag skrev.. Aja lite bilder på detta sen söve blir bra det. Natta!!

Tog en rand0mbild när vi satt i skuggan och typ kylde oss för det var så jäkla varmt hahaha xDD  Mitt ugglehalsband hihi! Strawberrypancakes, det är jordgubbar i pannkakorna också, och kardemumma och lite andra saker typ :D   Glass vi köpte på sjukan typ... Kjolen och linnet, linnet hade grymt nice rygg! :D
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 17:12


ska sluta blogga på bloggplatsen och börja på devote istället, följ mig gärna där :)))www.leelex.devote.sewww.leelex.devote.se www.leelex.devot
e.se       ...

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:53


Orka dig. Fuck dig. Erase.    

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:44

   

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 14:01

Godmorgon på er allihopa! Hoppas ni hade en bra fredagkväll för det hade jag :))Dagen började med skola, drog hem vid 12 och tog följe med Malin gosi hem. Käkade makaroner och falukorv och sen började jag fixa mig, tripplade håret och lite sånt. Fyfa...

Av alexandra wiker - 9 februari 2012 21:12

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards