tjalex

Alla inlägg under juni 2011

Av alexandra wiker - 19 juni 2011 15:39

Ååh vad jag känner mig duktig! Har städat mammas bil idag hihi duktig Alex 
Får lite pengar så inge fel med det ju, hehe.


Just nu sitter jag och lyssnar på First of the year - skrillex och väntar på mat!
Älskar skrillex    
Senare ikväll kanske man drar ut eller något, var någon som frågade om jag ville med och tälta också. Haha kallt?!
Aaaajaaaaaaa!!! HÖÖÖRS   



        

Av alexandra wiker - 17 juni 2011 16:15

Var ute med Hanna en stund igår, vi åt lite godis hihih och bullar.. tjockissar 
Var tvungen att dra hem tidigt igår, träffade ju massa sötisar som sprang till mig som vi inte setts på flera år hahaha!    Så söta kompisisaaar jag har   

Tog några bilder med mina nya mobil! Inte så dålig kamera ändå!   
    hihiih gosis   

Av alexandra wiker - 17 juni 2011 15:29

Fick ett paket i brevlådan förut, innehöll min bikini jag beställde i måndags. Ursnygg och allt men överdelen var alldeles för liten! Så himla tråkigt 
Men ska beställa hem en större och hoppas att den passar iallafall. Måste varit jävligt små storlekar.. Jag beställde ändå 65E och det är min vanliga storlek haha!
       

Av alexandra wiker - 13 juni 2011 20:05

Fått en ny telefon av pappa idag, älskar deeeen!!!!!  


   Jäätttte dåliga bilder! men det är iallfall en xperia x10 mini pro   Tänkte föra över lite musik och bilder osv, blir nog nice hihih. Men hörs nu ska jag leka med min telefoooon!

Av alexandra wiker - 12 juni 2011 17:12

Drar strax iväg och grillar hos grannen! Mys   Skönt att ta det lite lugnt och gosa med voffsarna där! hihi 

Av alexandra wiker - 12 juni 2011 14:46

Kollade på någon film som gick på tv 11 förut, helt ok film   Fast en kille som medverkade i filmen gjorde ju så den blev bättre att kolla på eftersom han var så snygg, Gaaash! hahaha 


 
Bra lååååt! Den var med i filmen där jag hittade den hihi (a) 



Jaja anyway? skolavslutning i fredags, GÖTT med sommarlov! På kvällen blev det fest hos en polare, drog hem rätt tidigt var inte särskilt roligt haha.. Igår var jag och fiskade med pappa, syrran, lennart, sussie och jens! Vi fick 10 fiskar!!! Amazing Fast jag fick bara dra upp 2 stycken.. buhu. Tyvärr släppte typ 4-5 fiskar också!
Idag blir det att grilla hos dom vi fiskade med igår, alltid roligt att umgås med dom  Ska nog hoppa in i duschen strax tror jag. Men höörs, puss!   


 
linne som jag fick av mamma blev helt kär i det hihi

Jag gick runt i klackskor en hel dag! Fan inte likt mig haha, brukar aldrig gå i klackskor eftersom jag redan är så lång. Även fast jag tycker klackar är så jävla snyggt! 

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards