tjalex

Direktlänk till inlägg 13 maj 2011

its friiiiday, friiiday gotta get down on friday! eller?

Av alexandra wiker - 13 maj 2011 11:35

Hääjsan :) Idag är det Fredag den 13e, vilket inte är något speciellt förutom en otursdag.. Jag har inte haft någon otur än vad jag märkt av men det kanske kommer senare under dagen ;) 


Var hemma från skolan idag för jag missade bussen haha :( Skitbussar... 
Jaja drog hem, fick något jävla ryck och började städa huset. Jahopp! Så nu är typ hela huset städat av mig också, duktig jag är :D Hihihih
Och nu precis när jag kollade ut genom fönstret så regnade det, ååh gr8....!
Ska ju ut med Hannah ikväll och hoppas verkligen att det inte regnar då, blääää.


Hittade en pytteliten ring  förut också, som jag haft när jag var yngre. Den passar på mitt lillfinger och det är små stjärnor på den hihih :) cuuute!


 haha jag nu, typ helt osminkad.... där är ringen också btw, sött att ha en på lillfingret :D



 

 
 
Ingen bild

Ommiii;)

14 maj 2011 01:38

Var också hemma av samma anledning, lol
Men det är ju väldigt skönt ibland, bara kunna få vara hemma istället och ta det lugnt... eller ja städa kanske inte är så lugnt men då har du ju gjort lite nytta! :)
Finer du är!

alexandra wiker

15 maj 2011 11:48

Hahaha, jaa det är skönt att vara hemma ibland :) Ja precis, kändes lite bättre att vara hemma efter jag städat ^^
Tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 17:12


ska sluta blogga på bloggplatsen och börja på devote istället, följ mig gärna där :)))www.leelex.devote.sewww.leelex.devote.se www.leelex.devot
e.se       ...

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:53


Orka dig. Fuck dig. Erase.    

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:44

   

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 14:01

Godmorgon på er allihopa! Hoppas ni hade en bra fredagkväll för det hade jag :))Dagen började med skola, drog hem vid 12 och tog följe med Malin gosi hem. Käkade makaroner och falukorv och sen började jag fixa mig, tripplade håret och lite sånt. Fyfa...

Av alexandra wiker - 9 februari 2012 21:12

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards