tjalex

Direktlänk till inlägg 18 mars 2011

differente?

Av alexandra wiker - 18 mars 2011 13:01

Ändrade och grejsade lite med bloggen idag. Tyckte detta blev rätt nice! :)
Men ska dock ta nya bilder och göra en header av lite nyare bilder, dom är inte så gamla i headern nu men är kul med uppdatering tycker jag.


Var hemma från skolan idag också hihiih busigt.
Kollade på någoon film med pappa förut som hette Season of the Witch. Den var väl bra, men lite läskig :(.
Ska väl käka något snart, är rätt så hungrig höhö får väl se vad det blir! Blir säkert makaroniiies.. Men jag gillart!


Längtar tills imorgon när jag ska till Hanna och fira henne! Ska först till Fanny så ska vi fixa oss tillsammans och sen drar vi till Hanna tillsammans också. Sen på ''festen'' eller vad man ska kalla det, hehe. Så är det Rocka Billy tema! Blir spännande och se hur alla ser ut :) Tar förhoppningsvis med mig kameran och tar massvis med kort!
Men see ya later bitches!   


    
haha ser helt inavel ut men aja! :D 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 17:12


ska sluta blogga på bloggplatsen och börja på devote istället, följ mig gärna där :)))www.leelex.devote.sewww.leelex.devote.se www.leelex.devot
e.se       ...

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:53


Orka dig. Fuck dig. Erase.    

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:44

   

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 14:01

Godmorgon på er allihopa! Hoppas ni hade en bra fredagkväll för det hade jag :))Dagen började med skola, drog hem vid 12 och tog följe med Malin gosi hem. Käkade makaroner och falukorv och sen började jag fixa mig, tripplade håret och lite sånt. Fyfa...

Av alexandra wiker - 9 februari 2012 21:12

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards