tjalex

Alla inlägg under februari 2011

Av alexandra wiker - 11 februari 2011 17:04

so come near, little closer.
wanna whisper in your ear. 


 



SÅ jävla bra!



Heeej förresten, var litet tag sen. allt bra eller? ok nice ;D  
haha sitter iallafall och sjunger som fan på denna låten, förlåt för svordommen men den behövdes i detta sammanhang! oooh.
hungrig är jag också, fast har ingen direkt lust att äta. Muuuuhh!
och ont i huvudet har jag, jävla hövve vetni :(
skulle egentligen ut idag till träffen, men nej det fick jag inte jäklarns bananer! Hahahahahaha. Men imorn då SKA jag ut, till gårn :) blir myyysigt.


and i need a vacation tonight... nu ska jag sjunga vidaree hejsvejs!  


 
naw, min söta kisse!
   
naw, min söta alexandra! haahahahahah (skääämtis!) 

Av alexandra wiker - 6 februari 2011 15:29

ja det var ju 31 januari man fick studiebidraget, det är vääldigt slut nu.. fan dåe! :D
jaja i fredags när jag var med emelie i stan köpte jag ett par nya jeans. och igår när jag var på stan med mormor och mamma fick jag en tröja och en pälsväst av mormor wiehoooo! :D


        

Av alexandra wiker - 3 februari 2011 19:32

Aho, ska la berätta lite om min vecka.. ehm.


Måndag, var i skolan då (tror jag? haha)
juste, det var då jag följde med hanna hem efter skolan och kollade på henne söta voffe som heter carlsson! urgullig är han hihihi.


I Tisdags var jag hemma från skolan... slappade hela dagen, eheh...


Igår, var i skolan. soft dag slutade ju 11 så, efter skolan blev det in till stan och vänta på bussen som gick 13.15, sen följde jag med hanna hem igen. haha.


Idag, Slutade hyffsat tidigt, typ kvart i 2. Drog in till stan med hanna för jag skulle köpa present till mor min som fyller 43 imorgon =).
Hittade present till henne och även lite saker till mig själv hihihi.
sen åkte jag hem, GICK hem, klassblöta skor. uuuuuurnice. eller? haha


Jaja nu tar jag det lugnt som tus*n och det ska ja göra resten av kvällen!
PUSS.       

Av alexandra wiker - 1 februari 2011 19:29

Haha denna blir lätt eftersom jag inte använder någon handväska just nu!
Har ALLT jag behöver i min gosiga jacka.

 
1. Busstabell
2. Busskort
3. Rand0m papper...
4. Plånboken ofc!
5. Läpsyl  
6. Nycklar
7. Headset
8. Smycken ehm venne varför jag har dom i jackan men?
9. Godis (a)

Av alexandra wiker - 1 februari 2011 19:10

Jag har två syskon, en bror & en syster.

Min bror, jaadu. Ibland kan han verkligen vara en jävel på att vara jobbig.
Men jag älskar honom ändå, för när han är snäll är han supersnäll :)
Han sitter vid datorn väldigt väldigt mycket, nästan för mycket faktiskt.
Spelar sånna där nördspel som jag också spelar hahah.
Han fyller 16 den 2 november i år.
Så det skiljer nästan två år emellan oss för att jag är född så tidigt och han så sent. 
 I höst ska han välja vilket gymnasium han ska gå, och jag tror han ska välja IT-inriktning på ett EL program eller liknande, och IT är ju data så ja ^^
haha juste, han heter Joakim! 

Okej syrran då, Karolina.
Haha hon är så jävla söt :) fast hon kan vara som brorsan och vara väldigt jobbig ibland..
Hon fyller 9 den 20 mars, börjar bli stor nu hon! :D
Fast hon kommer alltid vara lilla karolina för mig hihi. 
Längtar tills hon blir tonåring, då ska vi shoppa med varandra! ;)
Jaja, hon går i 2an nu då, börjar 3an nästa år. Går fooooooort.
Hon är väldigt social av sig, är med kompisar typ hela tiden och går i balett och på scouterna. Fast... hon är rätt ovig för att gå i balett! haha nej va elak jag var nu :(..
Men men, jag älskar henne.

Mina syskon är iallafall två stycken jag har väldigt nära mitt hjärta.
Händer något dom så vet jag inte var jag ska ta vägen..

Kommer ihåg när min bror åkte på sin minicross och krockade med en bil, hade verkligen råpanik. Var hemma hos min kompis Emelie och då ringde pappa och sa joakim hade krockat, startade min moped (som oftast krånglade väldigt mycket!) och åkte det fortaste jag kunde hem. Emelie bodde ju några km från mig så tog en stund. När jag kom hem såg jag min bror ligga på våran studsmatta med ett tryck på armen för han hade ju slagit armen rakt genom fönsterrutan på bilen. Det var där, när jag såg honom ligga där som jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Brast verkligen ut i gråt och var så himla rädd att något väldigt illa hade hänt honom.
Ambulansen kom och jag fick åka med där i framsätet och det gick väääldigt fort till sjukhuset. På sjukhuset fick vi hjälp direkt och han fick massa sprutor i armen och uusch såg ut att göra så ont! :O. Jag hatar sprutor...
Sen sydde dom ihop såret som var ungefär 1 dm långt kanske?.
Så allt gick bra som tur var! :)
Idag har han bara kvar ett ärr, fast det är väldigt fult och ser nästan ut som han blivit avsliten huden...

Min syrra var ju också med om en olycka hemma i vårat hus. Hon lekte med sin kompis jens och dom hoppade i soffan, det slutade med att karolina blödde rejält från ögonbrynet. Blev akuten och sy några stygn, men allt gick bra där med som tur var. Hon har ett ärr men det är inget jag direkt tänker på! :) 

                                                           

Av alexandra wiker - 1 februari 2011 18:45

  


mjukiis , inge specieltl direkt hahaha

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards