tjalex

Direktlänk till inlägg 22 januari 2011

Dag 7 - Min bästa vän.

Av alexandra wiker - 22 januari 2011 13:39

Min allra bästa vän heter Malin Sundholm.
Hon är helt underbar och bäst på alla sätt och vis!
Vi har känt varandra ungefär hela livet, eller ja iallafall sen BB.

Malin är en person man verkligen kan lita på.
Det man säger till henne stannar hos henne, och det är jag glad över.
För i det lilla samhälle jag bor i så sprids saker om folk VÄLDIGT fort, vilket är lite tråkigt. Därför är det också bra att ha vänner man verkligen kan lita på.
För dom du tror du kan lita på här, kan sprida ut allt du säger.
Vilket inte är alltför roligt kanske..

Tillbaka till Malin! haha :)
Hon är en glad person (oftast haha) och hjälper en när man behöver hjälp.
Finns alltid där när som helst på dygnet och förstår en verkligen när man pratar med henne.
En sak jag sent kommer glömma var i somras när jag och malin gick ut tillsammans klockan typ 3 på natten. Jag hade utegångsförbud och mådde inte alls bra över att inte få vara ute, så då var hon jätte snäll och mötte mig och vi gick runt och pratade.
Tände eld på en sak gjorde vi också så det kom så jävla mycket rök, hahaha fyfan va vi skrattade!
Vi har haft och har fortfarande väldigt roligt tillsammans och ikväll ska vi åka till träffen tillsammans och vara där. Kommer nog bli superduper! :)
Vet inte riktigt vad man ska skriva mera,
Malin är iallafall en av mina bästaste vänner!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 17:12


ska sluta blogga på bloggplatsen och börja på devote istället, följ mig gärna där :)))www.leelex.devote.sewww.leelex.devote.se www.leelex.devot
e.se       ...

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:53


Orka dig. Fuck dig. Erase.    

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:44

   

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 14:01

Godmorgon på er allihopa! Hoppas ni hade en bra fredagkväll för det hade jag :))Dagen började med skola, drog hem vid 12 och tog följe med Malin gosi hem. Käkade makaroner och falukorv och sen började jag fixa mig, tripplade håret och lite sånt. Fyfa...

Av alexandra wiker - 9 februari 2012 21:12

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards