tjalex

Direktlänk till inlägg 31 juli 2010

nappi

Av alexandra wiker - 31 juli 2010 13:38

hellu allesammans .
blev ju hem till hanna igår, vi kollade lite på snabba cash, verkade som en bra film.
sen gick vi ut, vi skulle möta fredrik men han kollade på en film.
så medans vi väntade på honom var vi med en jävla drös med får hahahaha
fyfan vad dom kan låta roligt, åh gudja vad vi skrattade!

sen kom fredrik iallafall och vi 3 drog in till forshaga, träffade viktor,hanna,erik,wille,filip typ tror jag det var! vi var ute lite grann, sprang runt och hade oss haha.
kul hade vi iallafall,   
sen blev det att gå hem till hanna igen, jag hanna,fredrik och viktor.
vi satt och kollade på filmen UPP. haha så himla rolig var den, skratta åt allt och ingenting igår för jag var så trött men den var iallafall väldigt rolig!
sen skulle vi sova, så blev att alla sov över.
idag vaknade alla runt 11 kanske, ( tidigt! )
vi låg och drog oss i sängen, haha alla 4 låg i en dubbelsäng fast vi sov inte tillsammans det hade blivit förjävligt varmt!
men iallafall så drog vi ner och åt frukost.. sen gick vi tillbaka till rummet och jag spelade spel på viktors iphone, nice.
hanna hittade även nappar.. haha sånna som barn har alltså.
så hade vi typ vem som kan vrida på nappen åt andra hållet, jag var den enda som klarade det, bra jag (y) . näärå.

ikväll blir det ut iallafall med hanna, ska troligtvis träffa lite folk och sånt också.
blir nice det, men vi hörs sen.
ffan vilket långt inlägg det blev!! haha.
aja pusss.!
 


klockreeeeen! <3
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 17:12


ska sluta blogga på bloggplatsen och börja på devote istället, följ mig gärna där :)))www.leelex.devote.sewww.leelex.devote.se www.leelex.devot
e.se       ...

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:53


Orka dig. Fuck dig. Erase.    

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:44

   

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 14:01

Godmorgon på er allihopa! Hoppas ni hade en bra fredagkväll för det hade jag :))Dagen började med skola, drog hem vid 12 och tog följe med Malin gosi hem. Käkade makaroner och falukorv och sen började jag fixa mig, tripplade håret och lite sånt. Fyfa...

Av alexandra wiker - 9 februari 2012 21:12

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards