tjalex

Direktlänk till inlägg 17 juli 2010

nu ska ni få läsa!

Av alexandra wiker - 17 juli 2010 12:44

Drömde en dröm inatt. Var nog den konstigaste dröm jag någonsin drömt i hela mitt liv tror jag.. Och den handlade om småsaker som folk sa och skrev igår typ. Rätt scary..
Men nu ska jag iallafall berätta!


Allt började med att jag var inne i ett stort shoppingcentrum inne på en mataffär.

Då kom det typ 2 drakar eller vad man ska säga inflygandes, så då visste jag, min familj och familjen nordh att vi var tvungna att fly från landet. Vilket land vi var i minns jag ej, tyvärr. Ja men så vi var ju tvungna att fly, då måste vi ju ha mat också. Vi gick runt och handlade massa mat, också hitta vi en big-size dricka med fanta citron typ.
Mamma bara - nej vi behöver inte så mycket dricka vi är säkra om någon timma.
Jag bara - what? nej vi måste köpa den!
Men så blev det en vanlig liten fanta istället.. till HELA familjen. öh ah..
Sen kom en såndär drake och tänkte ta mig eller något så jag gömde mig under ett bord, men den hitta mig och tog mig till min familj igen. Och vi kramades hela vägen dit, värsta knepigt... Väl framme till min familj drog vi till drickorna igen. Då såg jag hannah rohdin och malin sundholm bakom drickorna inne i lagret typ. Gick till malin och kramade henne och sa hejdå och började gråta.. Jag trodde nämligen att det skulle bli jordens undergång typ. Men sen fortsatte vi, och jag kom till änden av köpcentrumets mataffär. Då skrek en tjej vid namn theresa på mig att följa med henne och min lillasyster. Så vi sprang iväg, kom ut från köpcentrumet och in till ett hotell typ. Där träffade jag på hanna c. hon behövde gå på toa men hon ville inte det..
Sen behövde vi ju kläder ifall det skulle bli kallt tänkte jag, så jag hittade en jeansjacka, stor ulltröja och typ några byxor. Blev jätte glad över att jag hittade jeansjackan för jag vill ju ha en sån irl ( hahaha )
Sen gick vi tillbaka till min familj och familjen nordh.
Vi tog våra bilar och åkte, mamma, jag och joakim åkte i en bil och pappa och dom andra åkte i 2 andra bilar.
Innan vi åkte träffade vi på en tjej som sa att vi inte fick åka förbi sjöar eller så för där var patrik eller vad han hette och han var jätte sträng och gillade att döda folk..
Vi åkte inte förbi någon sjö.. Men helt plötsligt var vi i norge vid en rondell.
Där såg vi en volvo amazon, ljusblå sedan.
Vi visste att det var patrik som åkte i den så vi åkte och parkerade vid en mack.
Men då hade han patrik bytt till fyrhjuling och hade istället med sig 4-5 stycken personer på mopeder.
Och när vi skulle parkera så sa jag till mamma att stänga av bilen så parkerade vi med bredsladd typ. Helt wierd men ändå.
När vi parkerat gick vi ur bilen och jag ringde pappa, men då kom han patrik dit och satt och lyssnade när jag pratade med pappa. Sen så blev vi dömda för medhjälp för något typ (?)
Då kom det 4 personer till oss.
Dom hade olika uppgifter till oss, och om vi klarade dom fick vi gå.
Men ingen hade någonsin klarat det..
Den ena personen hade bitmärken på hela armen nästan, iallafall från handen till armvecket
 
Ungefär så såg personens arm.
Uppgiften var att ta in först handen i munnen och bita, sen skulle man ta armen längre och längre in och ner i halsen. Vilket betyder att man kvävs typ.

Den andra personen hade något som var som bivax ungefär, bivax är jätte hårt men ändå mjukt och delbart. Det skulle jag äta...
Hon som gav det till mig hade mjuknat upp det lite åt mig sa hon, jag bara tack va snällt.. :s haha
Sen började jag äta och kände hur svårt det var att svälja för det fastnade i halsen eller strupen typ, så då visste jag att jag skulle dö av att kvävas jag med.

Den tredje personen hade en piska, som skulle slås på ryggen... aj.
Och det var små knivar på också så det skulle antagligen göra förbannat ont!

Den fjärde personen hade ett STRYKJÄRN!!!!!!
Som man då skulle bränna personen över hela kroppen ungefär...

Iiisch.

Där tog min dröm slut.
vaknade sedan vid 11.35  


( notice - jag brukar aldrig skriva med stor bokstav i början på ny mening men gjorde det nu för det blir lite lättare att läsa en lång text! )

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 17:12


ska sluta blogga på bloggplatsen och börja på devote istället, följ mig gärna där :)))www.leelex.devote.sewww.leelex.devote.se www.leelex.devot
e.se       ...

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:53


Orka dig. Fuck dig. Erase.    

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:44

   

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 14:01

Godmorgon på er allihopa! Hoppas ni hade en bra fredagkväll för det hade jag :))Dagen började med skola, drog hem vid 12 och tog följe med Malin gosi hem. Käkade makaroner och falukorv och sen började jag fixa mig, tripplade håret och lite sånt. Fyfa...

Av alexandra wiker - 9 februari 2012 21:12

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards