tjalex

Direktlänk till inlägg 30 mars 2010

HÖHÖ

Av alexandra wiker - 30 mars 2010 22:12

ah, heejsan  

blev ju träffen, jag och mamma åkte och hämtade malin vid konsum.
haha och min mamma är så jävla töntig.....
först påvägen till träffen åker vi förbi *anonym* och mamma bara ska vi ragga med honom eller? också vevar hon ner rutan. haha och hon tänkte säga något men gjorde det inte som tur var...
men sen kom vi fram till träffen, där stog det mycket folk ute, angelica åhs jocke å fredde hade kommit nyss också.
då går jag och malin ur bilen och mamma tutar 5 gånger!!! tänker aldrig åka med henne mera... hahahha

sen inne på träffen var det rätt lugnt,
för att vara träffen med alla mongos liksom  
vi gjorde inte så mycket därborta, spelade biljard. prata, va ute och satt typ.
men det är alltid trevligt med sällskap ju!
blev sen att åka hem, fick skjuts hem av emelie.
hon har ju ändå liksom vägarna förbi mig så det är nice och snällt.

imorgon i skolan bli det läsdag och innebandyturnering.
sooooft.
och torsdag blir det att åka till hovfjället och lära sig åka skidor,
kommer säkert gå som en dans på rosor. HAHA eller inte...
men man kan ju alltid hoppas hihi.

alldelles strax ska ja slänga upp 3 låtar också.
inte orkat på senaste tiden faktiskt... vet inte varför men men...
pusshäjjj förresten blir nog borsta tänderna nu sen sängen, men skriver innan jag går och lägger mig. puss igen!!

jag i backen kommer bli katastrof.. får se om jag kommer hem levande på torsdag kväll.. hahaHa
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 17:12


ska sluta blogga på bloggplatsen och börja på devote istället, följ mig gärna där :)))www.leelex.devote.sewww.leelex.devote.se www.leelex.devot
e.se       ...

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:53


Orka dig. Fuck dig. Erase.    

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 15:44

   

Av alexandra wiker - 11 februari 2012 14:01

Godmorgon på er allihopa! Hoppas ni hade en bra fredagkväll för det hade jag :))Dagen började med skola, drog hem vid 12 och tog följe med Malin gosi hem. Käkade makaroner och falukorv och sen började jag fixa mig, tripplade håret och lite sånt. Fyfa...

Av alexandra wiker - 9 februari 2012 21:12

   

Sök i bloggen

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

weheartit


Ovido - Quiz & Flashcards